تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 6428
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتقاد مدیرعامل غاذر از سیاست‌های بانک مرکزی بسته هستند

انتقاد مدیرعامل غاذر از سیاست‌های بانک مرکزی

انتقاد مدیرعامل غاذر از سیاست‌های بانک مرکزی
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت پیاذر از سیاست‌های بانک مرکزی انتقاد کرد و گفت: با توجه به بخشنامه‌هایی که بانک مرکزی صادر کرده، ما دیگر صادرات را کنار گذاشتیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، خلیل قلی پور خلیلی در مجمع عمومی عادی سالیانه غاذر، ضمن ارائه گزارش فعالیت این شرکت، اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت پیاذر از سال ۱۳۴۸ تأسیس شده و توانستیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که شرکت هیچ بدهی نداشته باشد. غاذر شرکتی است که بنیاد خوبی دارد و تولیداتش در بازار با استقبال خریداران مواجه هستند.

وی در واکنش به درخواست سهامداران برای پرداخت سود تقسیمی مجمع از طریق سامانه سجام، گفت: این کار شاید برای شرکت‌های بزرگ مناسب باشد، اما ما اگر بخواهیم این مبلغ را در شرکت مورد استفاده قرار بدهیم، سودآوری بیشتری نصیب سهامدارانمان خواهیم کرد. بلوکه شدن پول در سجام به نفع شرکت نیست.

مدیرعامل غاذر در واکنش به گزارش حسابرس و بازرس مالی شرکت، گفت: شرکت از لحاظ سوددهی و بازرسی به درجه مقبول رسیده است.


بیشتر بخوانید: عرضه اولیه تپسی/ چه کسانی این عرضه اولیه را می خرند؟


برنامه شرکت برای افزایش سرمایه

قلی پور خلیلی از برنامه غاذر برای افزایش سرمایه از محل سود انباشته در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم مجمع، ما تنها 10 درصد سود تقسیم می‌کنیم و با توجه به افزایش سرمایه‌ای که در پیش داریم، هر چقدر کمتر سود تقسیم کنیم بهتر است.

وی ادامه داد: بعد از افزایش سرمایه از محل انباشته، برنامه‌هایی برای افزایش سرمایه از طریق آورده نقدی و تجدید ارزیابی نیز خواهیم داشت. در این راستا با شرکت تأمین سرمایه بانک ملت قرارداد همکاری هم بسته شده است. ما حدود 120 درصد از محل سود انباشته افزایش سرمایه خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت پیاذر یادآور شد: پس از افزایش سرمایه اولیه، پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی به هیئت‌مدیره می‌رود، چون نمی‌خواهیم از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی بی‌بهره بمانیم.


بیشتر بخوانید: بورس فردا ۲۴ فروردین چه می شود؟


قلی پور خلیلی با اشاره به برنامه‌های توسعه شرکت کشت و صنعت پیاذر، خاطرنشان کرد: در فاز تولیدی، بازسازی خطوط تولیدی و بسته‌بندی و ایجاد خطوط بسته‌بندی جدید جزو برنامه‌هایمان است. همچنین چهار دستگاه جدید خریداری کردیم که سبب می‌شود هم‌افزایی در تولید شرکت ایجاد شود.

وی تصریح کرد: احداث یک کارخانه تولیدات لبنی، افزایش توزیع و فروش و حفظ بازار و مشتریان فعلی از دیگر برنامه‌های غاذر است.

انتقاد از سیاست‌های بانک مرکزی

مدیرعامل غاذر در پایان به انتقاد از سیاست‌های بانک مرکزی پرداخت و عنوان کرد: بخشنامه‌های آقای همتی صادرکننده را بدبخت می‌کند. ما از صادرات خسته شدیم و با توجه به بخشنامه‌هایی که بانک مرکزی صادر کرده، ما دیگر صادرات را کنار گذاشتیم. ما دیگر قصد صادرات نخواهیم داشت چون این بخشنامه‌ها برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرده و تفاوت نرخ نیما و سنا موجب می‌شود تا صادرکننده نفعی از صادرات نبرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان