شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 51916

انتقاد مجدد رهبر انقلاب از صنعت خودروسازی؛ وضع آنها تعریفی ندارد

انتقاد مجدد رهبر انقلاب از صنعت خودروسازی؛ وضع آنها تعریفی ندارد
رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز بار دیگر از صنعت خودروسازی کشور انتقاد کرده و فرمودند: خودروسازها سوءاستفاده نکنند زیرا وضع آنها تعریفی ندارد.

به گزارش شهر بورس، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از کارگران، بار دیگر نسبت به وضعیت شرکت های خودروسازی انتقاد کردند. انتقاد مجدد رهبر انقلاب از صنعت خودروسازی در حالی شکل گرفت که ایشان سال گذشته نیز نسبت به وضعیت این صنعت گلایه کرده بودند.

ایشان قاچاق و واردات بی‌رویه کالاهایی را که تولید داخلی و با کیفیت دارند، خنجری بر قلب تولید کشور خواندند و گفتند: بر اساس آمارهای کارشناسان، هر یک میلیارد دلار واردات از اجناس دارای تولید داخلی مانند کفش، پوشاک و لوازم خانگی، به تعطیلی ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور منجر می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این زمینه افزودند: البته خودروسازها از این حرف سوءاستفاده نکنند زیرا وضع آنها تعریفی ندارد و مقصود، آن جاهایی است که تولید خوب و با کیفیت دارند.


بیشتر بخوانید: قیمت خودرو در هفته آینده چه می شود


ایشان همچنین با اشاره به برنامه‌های مهم دولت در زمینه مسائل اقتصادی تأکید کردند: همه قوا و دستگاه‌ها و مردم به دولت کمک کنند.

رهبر انقلاب در پایان سخنانشان با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت تأکید کردند: کارهایی که امروز دولت در زمینه اقتصاد در پیش دارد، کارهای مهمی است و همه اعمّ از قوا و دستگاههای مختلف و آحاد مردم باید کمک کنند که ان‌شاءالله دولت بتواند به این نتایج دست پیدا کند.

رهبر انقلاب که همواره بر حمایت از تولید داخل تاکید داشتند، در بهمن ماه سال گذشته نیز مشخصا گلایه خود را از دو صنعت مهم یعنی خودروسازی و تولیدکنندگان لوازم خانگی ابراز کردند.

رهبری در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، با نام بردن از این صنایع و ابراز انتقاد علنی مشخص کردند از عملکرد این دو بخش در کیفیت و قیمت راضی نیستند.

چراکه حمایت های قبلی ایشان هم مشروط به افزایش کیفیت بود، اما افت کیفیت خودرو در کنار افزایش قیمت لوازم خانگی داخلی، واکنش صریح ایشان را در پی داشت.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان