فارابی
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 54525

مدیر مسئول نصر در دومین سالروز تاسیس شهر بورس:

چشم انداز شهر بورس همکاری با رسانه های بین المللی باشد

چشم انداز شهر بورس همکاری با رسانه های بین المللی باشد
امیر کریم زاد مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر در در مراسم دومین سالروز آغاز فعالیت شهر بورس گفت: امیدوارم همکاری با رسانه‌های بین المللی چشم انداز شهر بورس باشد.

به گزارش شهر بورس، امیر کریم زاد در مراسم دومین سالروز آغاز فعالیت آژانس خبری تحلیلی شهر بورس، اظهار داشت: شهر بورس از مجموعه‌های توانمندی است که هرقدر پیشرفت کند، موجب سرافرازی ما است. چون پیش از این با کادر و مدیران شهر بورس همکار بوده‌ایم.

وی افزود: شهر بورس با حرکتی خیلی عالی و تخصصی در بازار سرمایه جلو می‌‍رود و این مایه افتخار است. یکی از موضوعاتی که همواره از اهمیت خاصی برای من برخوردار بوده، کلاس رسانه است که آن را مدیر و کارکنان رسانه مشخص می کنند. کلاس شهر بورس را در سطح ملی ارزیابی می‌کنم و در آینده هم ان‌شاءالله این‌گونه خواهد بود.

بانک آینده

بیشتر بخوانید: گزارش تصویری مراسم دومین سالروز تأسیس شهر بورس


کریم زاد با اشاره به سوابق تبریز در عرصه اقتصادی خاطرنشان کرد: تبریز به واسطه جایگاه اقتصادی که در منطقه داشته همیشه جزو شهرهای تاثیرگذار بوده و مایه افتخار است که شاهد فعالیت رسانه‌ای در کلاس و شخصیت بالا در حوزه اقتصادی و بازار سرمایه در این شهر هستیم.

مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر در پایان گفت: امیدوارم درخشش شهر بورس نه تنها در پوشش و اطلاع رسانی اخبار و… بلکه در همکاری با رسانه‌های بین المللی هم تداوم داشته باشد.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان