شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد خبر : 61466

یک فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس تشریح کرد؛

پتروشیمی ها در برزخ/ گروه خودرویی به کدام سمت می رود؟

پتروشیمی ها در برزخ/ گروه خودرویی به کدام سمت می رود؟
امیرحسین بازوند فعال بازار سرمایه به تحلیل وضعیت کنونی بورس پرداخت و تعیین تکلیف موضوع بودجه 1402 در هفته های پیش‌رو را عاملی برای مشخص شدن روند بازار دانست.

امیرحسین بازوند فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: با توجه به استراتژی اروپا در خصوص مدیریت بحران انرژی، گویا نه تنها از زمستان سخت خبری نیست بلکه قیمت نفت و گاز برخلاف انتظار کارشناسان دچار افت نیز شده است.

وی افزود: این موضوع برخلاف برنامه‌ریزی کشورهای صادرکننده انرژی صورت پذیرفت و با توجه به کاهش بهای نفت که به پایین ترین میزان خود در 11 ماه گذشته رسیده است؛ انتظار می رود گروه پالایش گاهی ها روند منفی خود را یه شاخص انتقال دهند.


بیشتر بخوانید: حال و روز بازار نتیجه سیاست های اقتصادی نادرست است


این فعال بازار سرمایه با اشاره به روند گروه های مختلف بورسی، خاطرنشان کرد: این روزها گروه خودرویی با توجه به عرضه برخی از محصولات در بورس کالا مورد استقبال قرار گرفته است. این امر موجب می شود روند منفی ضعیف و یا خنثی در روزهای پیش رو را داشته باشیم. همچننی در تکمیل حرکت گروه خودرویی باید منتظر گزارشات فصلی و ماهیانه پیش‌رو باشیم.

امیرحسین بازوند ادامه داد: تعیین تکلیف موضوع بودجه 1402 در هفته های پیش‌رو و مشخص شدن وضعیت پتروشیمی‌ها باعث خواهد شد تا با حرکت این گروه روند شاخص نیز جهت گیری مطمئن تری را در پیش بگیرد.

خبرنگار: مژده ابراهیمی

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرام شهر بورس بخوانید

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان