شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۴۲
کد خبر : 83224

مدیرعامل کارگزاری تمدن در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان کرد؛

امکان سرمایه گذاری در تمامی ابزارها با کارگزاری تمدن

امکان سرمایه گذاری در تمامی ابزارها با کارگزاری تمدن
کوچکی مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه تمدن گفت: نوید این را می‌دهم که در آینده نزدیک این امکان فراهم شود که همه فعالان سرمایه در تمام ابزارهای مالی با کمک تمدن سرمایه گذاری کنند.

احمد کوچکی در گفت‌وگو با شهر بورس درباره فعالیت های کارگزاری تامین سرمایه تمدن، اظهار داشت: از سال گذشته کارگزاری بانک توسعه صادرات با یک هویت جدید به گروه تمدن پیوست و با اسم جدید کارگزاری تمدن شروع به فعالیت کرد.

وی ادامه داد: در راستای حضور در یک مجموعه مالی بزرگ مانند تمدن که محصولات متنوعی در حوزه سرمایه گذاری غیرمستقیم داشت؛ کارگزاری در کنار آن می‌تواند برای تکمیل در حوزه سرمایه گذاری مستقیم ایفای نقش کند و وجود شرکت‌های متنوع مانند شرکت‌های آتی، صندوق‌های بزرگ سرمایه گذاری و شرکت ارائه دهنده خدمات خرد در قالب شعب آنلاین این فرصت را برای کارگزاری ایجاد کرده تا دسترسی بیشتری به بازار سرمایه داشته باشد و با همان آهنگی که تامین سرمایه تمدن داشته کارهای توسعه‌ای انجام دهد.

مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه تمدن تصریح کرد: در وهله اول چیزی که برای کارگزاری و گروه تمدن مهم بود این موضوع بود که امکان ارائه خدمات اعم از مستقیم و غیرمستقیم را در پلتفرم‌ها به شکل یکجا داشته باشیم و در ادامه هم بتوانیم خدمات توسعه‌ای در حوزه کارگزاری را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید: از 4 محصول جدید تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه فاینکس 15 رونمایی شد


وی ادامه داد: چیزی که تا به امروز به عنوان برنامه انجام شده و ماموریت داریم در آینده انجام دهیم؛ توسعه زیرساخت‌های پلتفرمی است که در حال حاضر کارهای توسعه‌ای آی بی تریدر را به عنوان پلتفرم اصلی خودمان انجام می‌دهیم. این پلتفرم شرایط عملیاتی بسیار خوبی را داراست.

کوچکی با بیان اینکه در کنار این پلتفرم باشگاه وجود دارد که تمام فعالان بازار سرمایه بتوانند از فرصت‌های بازار سرمایه اعم از اعتبار و فرصت‌های سرمایه گذاری رایگان بهره مند شوند، گفت: در ادامه همانطور که در بحث‌های فرآیندی و اجرای معاملات سعی کردیم محصولات جدید ایجاد کنیم در حوزه تصمیم سازی هم بنا داریم محصولات جدید داشته باشیم.

وی ادامه داد: می‌توانم قول دهم چیزی که در آینده کارگزاری تمدن است این است که هر سال با محصولات جدیدتر می‌توانیم در خدمت بازار سرمایه باشیم و نوید این را می‌دهم که در آینده نزدیک این امکان فراهم شود که همه فعالان سرمایه در تمام ابزارهای مالی با کمک تمدن سرمایه گذاری کنند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان