تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
کد خبر : 99008

افشای اطلاعات کچاد چه بود؟

افشای اطلاعات کچاد چه بود؟
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) از واگذاری 8 دستگاه حفاری به شرکت توسعه معادن و اکتشافات فلزیابان کویر (شرکت فرعی) خبر داد.

به گزارش شهر بورس، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با افشای اطلاعات گروه ب در خصوص قرارداد با یکی از شرکتهای فرعی خود اعلام کرد:

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تعداد 8 دستگاه حفاری به همراه کلیه متعلقات، ملزومات جانبی و ادوات مربوطه را طی قرارداد شماره363/1402/ح مورخ 20/08/1402 به شرکت توسعه معادن و اکتشافات فلزیابان کویر(شرکت فرعی) بر مبنای قیمت گزارش هیات کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران به مبلغ 607،905 میلیارد تومان واگذار نموده است. مبلغ این قراداد بابت ایفای تعهدات این شرکت، در افزایش سرمایه شرکت توسعه معادن و اکتشافات فلزیابان کویر به عنوان آورده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو لحاظ می گردد. بر این اساس ارزش دفتری دارایی های مورد معامله مذکور مبلغ298،196 میلیارد تومان می باشد و درآمد ناشی از این معامله مبلغ 607،905 میلیارد تومان می باشد. لذا سود ناخالص قابل شناسائی این معامله مبلغ 309،708 میلیارد تومان خواهد بود که آثار مالی آن در گزارش نه ماهه سال مالی منتهی به 29/12/1402 شرکت افشاء خواهد شد.


بیشتر بخوانید:واگذاری یک هزار و 100 دستگاه تراکتور به کشاورزان قزوینی


افشای اطلاعات کچاد چه بود؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان