شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 83063

افزایش 20 درصدی یارانه از همین امروز

افزایش 20 درصدی یارانه از همین امروز
افزایش 20 درصدی یارانه خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در صورت خرید اعتباری از همین امروز آغاز می شود.

به گزارش شهر بورس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ۱۳ خردادماه ، یارانه خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) در صورت خرید اعتباری بیش از ۲۰ درصد افزایش می یابد.

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست ویدئوکنفرانس با مدیران‌ کل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور و مدیران‌کل بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی‌ (ره)، با تشریح اهداف اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک اظهار داشت: اجرای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک مصوبه مجلس شورای اسلامی و در راستای سیاست‌های عدالت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: از سال گذشته و با تکمیل سامانه شبکه ملّی اعتبار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک آغاز و در اسفندماه ۱۴۰۱ نیز به صورت سراسری به مرحله اجرا درآمد.

مرتضوی گفت: به دنبال تأکیدات ریاست محترم جمهوری و به منظور تأمین سبد تغذیه خانوارهای کم‌درآمد، تأمین منابع مالی افزایش ٢٠ درصدی اعتبار یارانه کالابرگ در دستور کار دولت قرار گرفت.


بیشتر بخوانید : شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری 1402 + لینک


وزیر رفاه اجتماعی با بیان این‌ که اجرای سراسری و فراگیر طرح کالابرگ الکترونیکی به مهار تورّم و ثبات بازار کمک می‌کند، اظهار داشت: اجرای اثربخش این طرح نیازمند همراهی و هماهنگی گسترده در تمامی استان‌های کشور است.

وی تأکید کرد: در مرحله نخست و به منظور حمایت از خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه از ۱۳ خردادماه برای آنان اعمال می‌شود و می‌توانند به شرط استفاده بیش از ۷۰ درصدی از سبد ۱۱ قلم کالای طرح کالابرگ مشمول این افزایش شوند.

مرتضوی گفت: دولت در ادامه برای کل خانوارهای دهک‌های اول تا سوم این افزایش را اعمال می‌کند و تلاش دارد برای سایر دهک‌ها نیز این طرح را عملیاتی کند.

افزایش 20 درصدی یارانه از همین امروز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اطلاع‌رسانی متمرکز و گسترده به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) برای برخورداری از این طرح و افزایش اعتبار یارانه تأکید کرد و افزود: دولت برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تنظیم بازار، رشد تولید و مهار تورّم داشته و اجرای طرح کالابرگ در همین راستا است.

در ابتدای این نشست «علیرضا عسگریان» معاون رفاه و امور اقتصادی، «مهدی رضوی‌کیا» رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «هادی کاشف قربانپور» مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان(فارا) به سؤالات مدیران‌کل استانی در خصوص اجرای مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیک پاسخ دادند.

منبع : مشرق نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان