تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۱۵
کد خبر : 8321

افزایش چشم‌گیر تقاضا در نمادهای کوچک

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش‌ گشایش بازار امروز به نظر می‌رسد تقاضا در نمادهای شاخص‌ ساز بیشتر از عرضه باشد و همچنین بیشترین تقاضا مربوط به نماد های وبصادر و عرضه اولیه ثامید و بیشترین عرضه همچنان مربوط به نماد های خودرویی است. همچنین تقاضا در نمادهای فلزی نیز افزایش یافته

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش‌ گشایش بازار امروز به نظر می‌رسد تقاضا در نمادهای شاخص‌ ساز بیشتر از عرضه باشد و همچنین بیشترین تقاضا مربوط به نماد های وبصادر و عرضه اولیه ثامید و بیشترین عرضه همچنان مربوط به نماد های خودرویی است.

همچنین تقاضا در نمادهای فلزی نیز افزایش یافته است و نمادهای کاوه و اریا و وبصادر افزایش تقاضای چشم ‌گیری دارند.

افزایش چشم‌گیر تقاضا در نمادهای کوچک

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، اوراق سلف نفتی هم دوباره در دستور کار دولت قرار گرفت و پالایشگاه گازی بید بلند خلیج ‌فارس به ‌عنوان بزرگ ترین طرح تأمین خوراک صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۳.۴ میلیارد دلاری به ‌زودی به طور رسمی افتتاح می ‌شود.

گفتنی است ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت بازار امروز گفته بود: با توجه به حمایت‌ها از بازار سهام و صف‌های خرید تشکیل شده به نظر می‌رسد بازار فردا مثبت باشد.اما تا زمانی که نمادهای متوقف شده مانند شستا، خودرو و پالایشی‌ها بازگشایی نشوند هنوز ترس ریزش بازار وجود دارد. پیش‌بینی بنده این است که شاخص کل بازار فردا به یک میلیون و ۶۳۰ هزار واحد خواهد رسید و باید بازار توانایی رسیدن به این میانگین متحرک برسد.

بیشتر بخوانید؛
نوسان ۸۰۰ هزار تومانی سکه/ آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان