شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
کد خبر : 68423

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

افزایش نقدشوندگی تپسی با عرضه به عموم سهامداران

افزایش نقدشوندگی تپسی با عرضه به عموم سهامداران
ایجاد قابلیت خرید و فروش سهام تپسی میان همه سهامداران حقیقی و حقوقی می تواند افزایش نقدشوندگی تپسی را در پی داشته باشد.

به گزارش شهر بورس، یک سالی بیشتر نیست که تپسی به عنوان نخستین شرکت استارت آپی وارد بازار فرابورس شده و حالا با پیمودن قدم‌های بزرگ نه تنها چشم بازار را به عنوان یک نماد ارزنده به خود خیره کرده بلکه راه را برای ورود سایر استارت آپ‌ها به بورس هموار کرده است.

در حالی که در ابتدای عرضه سهام شرکت تپسی در بورس تنها سهامداران حرفه‌ای قادر به خرید و فروش این نماد بودند اما با گذشت کمتر از یک سال از حضور این شرکت در بازار سرمایه، عموم سهامداران هم قادر به خرید و فروش سهم تپسی در بازار سرمایه هستند.


بیشتر بخوانید: سهام تپسی به عموم سهام‌داران عرضه می‌شود


افزایش نقدشوندگی تپسی

این مسئله، موضوع بسیار مهمی برای سهام تپسی است زیرا امکان خرید سهام تپسی توسط عموم سهامداران به افزایش نقدشوندگی آن کمک می‌کند و با توجه به ارزش ذاتی سهام تپسی خریداران نگرانی بابت بلوکه شدن پول‌شان در این نماد ندارند. شرایط خوب بازار سرمایه بعد از دو سال هم باعث شده تا استقبال از عرضه سهام تپسی در بازار افزایش پیدا کند.

اصلی ترین مسئله درخصوص سهام تازه وارد به بازار سرمایه موضوع نقدشوندگی آن است که تجربه 6 ماه گذشته و استقبال از این نماد نشان می‌دهد روزهای بسیار خوبی در انتظار نماد تپسی است.

موضوع عرضه سهام تپسی به عموم خریداران یک امتیاز مثبت دیگر هم دارد؛ و آن هم باز شدن راه برای سایر شرکت‌های استارت آپی برای حضور در بازار سرمایه است.

زمانی که شرکت تپسی به دنبال ورود به بازار سرمایه بود، مشکلاتی مانند دارایی‌های مشهود و نامشهود پیش پایش قرار گرفت، اما بعد از گذشت چند ماه از حضور این نماد در بورس، نه تنها التهابی در بازار ایجاد نشده بلکه یک شرکت و صنعت جدید به بازار سرمایه معرفی شده است.


بیشتر بخوانید: رکوردشکنی تپسی در فروش آذرماه


همین تجربه موفق شرکت تپسی برای حضور در بازار سرمایه راه را برای ورود سایر شرکت‌ها و استارت آپ‌ها هموار می‌کند زیرا مدیران بازار سرمایه تجربه بسیار خوبِ حضور نماد تپسی در بازار را دیده‌اند.

گفتنی است؛ سهام تپسی روز سه شنبه در بازار فرابورس برای خرید به عموم سهامداران عرضه خواهد شد و تمام کسانی که کد بورسی دارند، قادر به خرید آن هستند.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 3 =

پراپ تریدینگ

کمان