صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 92225

افزایش سود لبخند فارابی به 27.5 درصد

افزایش سود لبخند فارابی به 27.5 درصد
بازدهی صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی (ETF) به 27.5 درصد سالانه افزایش یافت. این میزان از بازدهی در کنار رشد 6 برابری دارایی‌های تحت مدیریت این صندوق در یک سال اخیر، نشان‌دهنده عملکرد مثبت لبخند فارابی و البته اعتماد سرمایه‌گذاران بورسی به این صندوق است.

به گزارش شهر بورس، بازدهی صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی (ETF) به 27.5 درصد سالانه افزایش یافت. این میزان از بازدهی در کنار رشد 6 برابری دارایی‌های تحت مدیریت این صندوق در یک سال اخیر، نشان‌دهنده عملکرد مثبت لبخند فارابی و البته اعتماد سرمایه‌گذاران بورسی به این صندوق است.

لبخند، نمادی که هرگز قرمز نمی‌شود

لبخند نماد همیشه سبز بورس است! این صندوق حتی در روزهای منفی نیز به سرمایه‌گذاران سود روزشمار پرداخت می‌کند. ترکیب دارایی‌های صندوق لبخند فارابی به‌گونه‌ای است که نه‌تنها ریسکی را متوجه سرمایه‌گذار نمی‌کند، بلکه با ثبت بازدهی 27.5 درصدی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت قابل‌معامله بورس است. معامله‌گران در روندهای نزولی بازار  – که تمایلی به نگهداری سهام یا صندوق‌های سهامی ندارند – می‌توانند منابع مالی خود را تا زمانی که نیاز باشد، در صندوق لبخند نگهداری کرده و ضمن کسب سود روزشمار و بالاتر از بانک، از کاهش ارزش دارایی خود در اثر ریزش‌های بازار نیز جلوگیری کنند.

شرکت سبدگردان فارابی

صندوق لبخند (ETF) که تحت مدیریت شرکت سبدگردان فارابی فعالیت می‌کند، با ثبت بازدهی سالانه 27.5 درصدی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله در بازار شناخته می‌شود. شرکت سبدگردان فارابی که صندوق‌های دیگری از جمله اکسیر‌(سهامی)، سلام‌(سهامی قابل معامله)، جهش(اهرمی) و هدیه (درآمد ثابت صدور و ابطالی) را نیز در سبد محصولات خود دارد، همواره توانسته در دوران صعودی بازار بازدهی بالاتر از شاخص کل محقق کند و در دوران نزولی نیز ثبات دارایی‌های خود را حفظ کند.

مزایای سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی

سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی مزایای متعددی دارد که مهم‌ترین آن می‌توان به «بازدهی 27.5 درصدی»، «مدیریت حرفه‌ای»، «سود روزشمار و بالاتر از بانک»، «کمک به افزایش تنوع در پرتفوی و مدیریت ریسک» و البته «سهولت سرمایه‌گذاری در این صندوق» اشاره کرد. در ادامه پس از بررسی مهم‌ترین مزیت‌های لبخند فارابی، شیوه سرمایه‌گذاری در این صندوق را توضیح می‌دهیم.

مدیریت ریسک پرتفوی با سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی

یکی از مواردی که نباید فراموش کرد این است که خرید واحدهای صندوق‌ درآمد ثابت صرفا برای روزهای منفی بازار نیست! خرید واحدهای صندوق درآمد ثابت یکی از روش‌های مرسوم مدیریت ریسک توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در بازار سهام است. در واقع حفظ تنوع در سرمایه‌گذاری را می‌توان یکی از اصول کلیدی مدیریت ریسک به‌شمار آورد. از همین رو، همواره به افراد پیشنهاد می‌شود فارغ از میزان ریسک‌پذیری، حتما بخشی از منابع مالی خود را به سرمایه‌گذاری در یک دارایی بدون ریسک اختصاص دهند. صندوق لبخند فارابی با توجه به مزایایی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش تنوع در پرتفوی سرمایه‌گذاران به‌شمار رود.

رشد 500 درصدی دارایی تحت مدیریت طی یکسال

شرکت سبدگردان فارابی طی یکسال اخیر موفق شد با جلب اعتماد سرمایه‌گذاران، دارایی‌های تحت مدیریت(AUM) صندوق لبخند را بیش از 500 درصد افزایش افزایش دهد. این در حالی است که با مقایسه رشد AUM لبخند فارابی با سایر صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله فعال در بازار نمی‌توان چنین میزانی از رشد را در هیچ‌کدام از صندوق‌های دیگر مشاهده کرد.

لبخند را بدون کارمزد بخرید!

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، لبخند فارابی یک صندوق قابل معامله (ETF) است و برای سرمایه گذاری در آن لازم است از طریق سامانه معاملات آنلاین کارگزاری خود – با جستجوی نماد «لبخند» – اقدام کنید. اگرچه برای سرمایه‌گذاری در لبخند نیازی نیست مشتری کارگزاری فارابی باشید، اما در صورت خرید این صندوق از طریق فارابیکسو -سامانه معاملات آنلاین کارگزاری فارابی- کارمزدی پرداخت نمی‌کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان