تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر : 137203

افزایش سقف تسهیلات بانک رفاه برای بازنشستگان

افزایش سقف تسهیلات بانک رفاه برای بازنشستگان
مدیرعامل بانک رفاه از افزایش سقف تسهیلات بازنشستگان خبر داد و تاکید کرد که هیچ معوقه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش شهر بورس، بانک رفاه کارگران در اطلاعیه‌ای مهم به بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام کرد که در صورت واگذاری سهام بانک رفاه، بازنشستگان و کارگران نیز سهام‌دار خواهند شد. اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه، اظهار داشت که در سال ۱۴۰۱، این بانک با واگذاری ۳۰ هزار میلیارد تومان از اموال مازاد خود، بیشترین واگذاری را در بین سایر بانک‌ها داشته است.

آخرین تصمیمات درباره واگذاری سهام بانک رفاه

اسماعیل لله‌گانی درباره تصمیمات اخیر برای واگذاری بانک رفاه بیان کرد که سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر ۳۴ درصد مدیریت بانک رفاه را در اختیار دارد و ۶۶ درصد باقی‌مانده به وزارت اقتصاد تعلق دارد. با این حال، سازمان تامین اجتماعی همچنان ۱۰۰ درصد سهام‌دار بانک رفاه است و پیگیری‌های واگذاری سهام از سوی بانک نیست بلکه در سطوح بالاتر انجام می‌شود.

حفظ منافع کارگران و بازنشستگان

لله‌گانی تصریح کرد که اگر واگذاری سهام بانک رفاه صورت گیرد، سیاست‌گذاری‌ها به گونه‌ای خواهد بود که بخشی از سهام به کارگران واگذار شود. برنامه‌ریزی‌ها نیز به گونه‌ای است که صندوق‌های بازنشستگی و بازنشستگان خود سهام‌دار خواهند بود.

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه به روند مولدسازی اموال مازاد بانک اشاره کرد و گفت که براساس آگهی‌های منتشرشده، هر فرد واجد شرایط می‌تواند در فرآیند مولدسازی اموال مازاد بانک رفاه شرکت کند. وی افزود که اموال با قیمت بالا به دلیل قدرت خرید پایین مردم هنوز به فروش نرفته‌اند.

خبر مرتبط
چگونه وام خودرو بگیریم؟ شرایط و مدارک لازم
چگونه وام خودرو بگیریم؟ شرایط و مدارک لازم

با اعلام شرایط جدید وام خودرو در سال ۱۴۰۳، بانک‌ها برای اعطای این وام‌ها به متقاضیان آماده شده‌اند.

ارائه تسهیلات به بازنشستگان

لله‌گانی همچنین تاکید کرد که سقف تسهیلات بازنشستگان از ۲۰ به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است و خوشبختانه هیچ معوقه‌ای از محل ارائه تسهیلات به بازنشستگان وجود ندارد. بازنشستگان و کارگران از خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانک رفاه محسوب می‌شوند.

وی اعلام کرد که در سال جاری نیز تمام املاک مازاد بانک دوباره آگهی خواهند شد و این آگهی‌ها با قیمت‌های به‌روز شده منتشر می‌شوند. همچنین تمام سهام بانک به غیر از سهام‌های ابزاری مانند شرکت IT، صرافی و کارگزاری‌ها واگذار می‌شوند.

منبع: 100 آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ