تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 98945

افزایش سرمایه نیان تصویب شد

افزایش سرمایه نیان تصویب شد
شرکت نیان الکترونیک در نظر دارد سرمایه خود را ۴۳۵درصد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی افزایش دهد.

به گزارش شهر بورس، افزایش سرمایه نیان در مجمع عمومی فوق العاده مصوب شده و برای تصویب به سازمان بورس ارسال شده است. طبق این خبر سرمایه این شرکت از ۲۶۶,۹۳۰ میلیون ریال به ۱,۴۲۷,۳۵۷ میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

نیان الکترونیک که در زمینه فروش انواع منبع تغذیه مخابراتی ،انواع باتری و اینورتر فعال است ، در سال جاری بسیار خوش درخشیده و توانسته درآمد خود را طی ۷ ماه نخست سال جاری به مبلغ ۷,۱۷۰,۶۴۳ میلیون ریال افزایش دهد که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر و نیم بیشتر شده است.

بیشترین درآمد شرکت از فروش منبع تغذیه مخابراتی است که در ۷ ماه منتهی به پایان مهرماه ، مقدار فروش شرکت ۱,۵۸۷ دستگاه بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۹۵درصد بیشتر شده است. از طرف دیگر نرخ فروش هر دستگاه نیز به ۳,۱۰۷,۸۶۰,۷۴۴ ریال افزایش یافته که نسبت به دوره مشابه ۷۲درصد گران تر شده است. این دو فاکتور سبب شده تا درآمد شرکت از فروش محصولات و خدمات در ۷ ماه نخست سال جاری نسبت به سال ماقبل ۲۸۲درصد افزایش یابد.

از طرف دیگر فروش صادراتی شرکت نیز در سال جاری با رشد قابل توجهی همراه شده است. مبلغ فروش صادراتی شرکت در سال جاری ۱۷۸ برابر مدت مشابه سال قبل شده است.


بیشتر بخوانید:قیمت برخی خودروهای پرفروش داخلی افزایشی شد + جدول


این شرکت در آبان ماه پروژه خط تولید موتور درایو یکپارچه پربازده با طرفیت ۱۰۰،۰۰۰ دستگاه در سال را به بهره برداری رسانده است.

با اجرای این پروژه، موتور – درایو (اینورتر) یکپارچه پربازده به عنوان محصولی فناورانه و نوآورانه به سبد محصولات High tech شرکت نیان الکترونیک با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰,۰۰۰دستگاه در یک شیفت افزوده می شود.

شایان ذکر است که این محصول تولیدی تنها موتور درایو (اینورتر) یکپارچه موجود در بازار داخل با IP۵۵، دارای قابلیت جایگزینی با موتورهای فرسوده پر مصرف قبلی و با بالاترین رده مصرف انرژی A+ است. با توجه به زیر ساخت تعبیه شده پیش بینی می شود که ۳،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال تا انتهای سال ۱۴۰۲ و ۷،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال در سال اول بهره برداری از محل فروش انواع توان های این محصول به فروش این شرکت اضافه شود.

از طرف دیگر این شرکت با استناد به اهمیت این پروژه در حال ایجاد زیر ساخت های توسعه ای برای افزایش ظرفیت تولید سالیانه از ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه به ۴۰۰,۰۰۰ دستگاه در سال محل شهرک صنعتی چناران با قابلیت دریافت معافیت مالیاتی مناطق کمتر توسعه یافته است.

بدین ترتیب پیش بینی می شود شرکت در مسیر رشد سودآوری قرار دارد.

منبع: صدای بورس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان