صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 124730

افزایش اعتماد هولدرها به دوج‌کوین

افزایش اعتماد هولدرها به دوج‌کوین
همزمان با افزایش بحث و گمانه‌زنی‌ها در خصوص میم‌کوین‌ها و در صدر آن‌ها، دوج‌کوین (DOGE)، تعداد آدرس کیف‌پول هولدر این میم کوین به میزان خیره‌کننده ۸۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شهر بورس ، نکته جالب توجه این است که بیشتر سرمایه‌گذاران دوج‌کوین اکنون در سود هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که دارندگان این ارز دیجیتال قصد فروش کوین‌‌های خود را ندارند.

با نگاهی دقیق به داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، مشخص می‌شود که تقریباً ۸۵ درصد از آدرس‌های دوج‌کوین در حال حاضر در سود هستند.

در همین حال، ۱۲ درصد از آدرس‌ها در ضرر و حدود ۳.۳ درصد در نقطه سربه سر قرار دارند.doge-strong-holders-profit-selling-slows

علی‌رغم اینکه اکثر دارندگان دوج‌کوین می‌توانند توکن‌های خود را با سود بفروشند، روند قابل‌توجهی در افزایش برداشت از صرافی‌های به ثبت رسیده است.

طی هفت روز گذشته، میزان برداشت DOGE از صرافی‌ها ۱۱۰ میلیون توکن بیشتر از میزان توکن‌های واریز شده بوده است. چنین الگویی معمولاً نشان‌دهنده احساسات صعودی معامله‌گران نسبت به آینده یک توکن است.

از ابتدای سال، شبکه دوج‌کوین رشد چشمگیری داشته است. در طول ۳۰ روز گذشته، به طور متوسط ۶.۳ میلیون آدرس DOGE با موجودی غیر‌صفر ثبت شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان