صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 83854

مدیرعامل گروه مالی کاریزما در گفت‌وگو با شهر بورس؛

افت و خیز مقطعی ذات بازار سرمایه است/ کلیت بورس را مثبت می دانم

افت و خیز مقطعی ذات بازار سرمایه است/ کلیت بورس را مثبت می دانم
علی تیمور شندی مدیرعامل گروه مالی کاریزما گفت: افت و خیزهای مقطعی ذات بازار است و فکر می‌کنم چشم انداز خوبی را برای بازار رقم بخورد.

علی تیمور شندی در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برگزاری نمایشگاه صنعت مالی اظهار داشت: این نمایشگاه بسیار پرشور برگزار شد و استقبال بسیار خوبی هم فعالان بازار بورس و بیمه از آن داشتند. فرصت خوبی برای تعامل ذی نفعان بازار بود که سرویس‌های جدید خود را ارائه کنند و آحاد مردم هم بتوانند از محصولات و سرویس‌های جدید بازدید کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های گروه مالی کاریزما توضیح داد: کاریزما در سال‌های گذشته تلاش کرده تا در کل زنجیره ارزش صنعت مالی حضور فعالی داشته باشد و به واسطه تعدد سرویس‌ها و خدمات‌هایی که در مجموعه بود عنوان کهکشان را انتخاب کردیم که هر منظومه یک بیزینس لاین و هر سیاره یک سرویس و خدمتی را شامل می‌شد.


بیشتر بخوانید: وضعیت بورس امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۲


مدیرعامل گروه مالی کاریزما با اشاره به آخرین وضعیت بازار سرمایه، تصریح کرد: فکر می‌کنم بعد از فوق عکس العملی که ما در سال ۹۹ شاهد آن بودیم، چند سالی طول می‌کشید تا بازار به حالت عادی برگردد.

علی تیمور شندی مدیرعامل کاریزما

تیمور شندی ادامه داد: از سه ماهه آخر سال قبل وضعیت بازار نرمال و پایدار شد. با توجه به متغیرهای کلانی که در اقتصاد کلان شاهد آن هستیم و متغیرهای کلی شرکت‌ها فکر می‌کنم بازار متعادل است.

وی یادآور شد: چشم انداز بازار خوب است و قطعا بعد از رشدی که در بازار شاهد بودیم، افت و خیزهای مقطعی ذات بازار است اما کلیات بازار را مثبت می‌بینم. به ویژه سرویس‌ها و خدمات ترکیبی که در بازار سرمایه تعریف می‌شود، فکر می‌کنم چشم انداز خوبی را برای بازار رقم بزند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 16 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان