شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۲۶
کد خبر : 3433

افت قیمت نفت در پی افزایش ذخایر آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها ذخایر نفت و سوخت در آمریکا افزایش یافته است. تشدید نگرانی‌ها از رشد ذخایر نفت و افت تقاضا در بزرگ‌ترین کشور مصرف‌کننده جهان، موجب شد قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه افزایش یابد. هر بشکه نفت برنت امروز ۵۷ سنت کاهش یافت و به

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها ذخایر نفت و سوخت در آمریکا افزایش یافته است.

تشدید نگرانی‌ها از رشد ذخایر نفت و افت تقاضا در بزرگ‌ترین کشور مصرف‌کننده جهان، موجب شد قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه افزایش یابد.

هر بشکه نفت برنت امروز ۵۷ سنت کاهش یافت و به ۴۰٫۶۱ دلار رسید. همچنین نفت خام وست‌تگزاس اینترمدیت با افت ۱٫۸ درصدی با قیمت ۳۸٫۲۶ دلار معامله شد.

بیشتر بخوانید:
سیگنال امروز بازارهای جهانی به بورس/ اونس طلا به زیر ۱۹۰۰ دلار سقوط کرد

هر دو شاخص نفت روز دوشنبه به بالاترین سطح سه ماه گذشته رسیدند؛ اما برخی تحلیلگران بر این باورند که با توجه به سرعت همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان و آمار قابل توجه مبتلایان، این روند رشد قیمت بسیار سریع رخ داده است.

بر اساس داده‌های منتشرشده از سوی موسسه نفت آمریکا، در هفته منتهی به پنجم ژوئن، ذخایر نفت آمریکا ۸٫۴ میلیون بشکه افزایش یافته است؛ این حالی است که اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز افت ۱٫۷ میلیون بشکه‌ای را برآورد کرده بودند.

هرچند نرخ بیکاری در آمریکا در ماه می کاهش یافت، اما تحلیلگران معتقدند، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا بازار کار در بزرگ‌ترین اقتصاد جهان به حالت عادی بازگردد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 6 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان