شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر : 8943

افت بیش از 2 درصدی شاخص کل در نیم ساعت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، طبق گفته کارشناسان محدود حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد از شاخص کل، محدوده‌ای است که روند بازار سهام را در آینده مشخص خواهد کرد. اگر شاخص کل بازار سهام از محدوده‌ای یک میلیون و 500 هزار واحد نیز ریزش کند، کنترل ریزش‌های بعدی بازار سهام سخت خواهد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، طبق گفته کارشناسان محدود حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد از شاخص کل، محدوده‌ای است که روند بازار سهام را در آینده مشخص خواهد کرد. اگر شاخص کل بازار سهام از محدوده‌ای یک میلیون و 500 هزار واحد نیز ریزش کند، کنترل ریزش‌های بعدی بازار سهام سخت خواهد بود.

با شروع معاملات امروز بازار سهام نمادهای فولاد، فملی، تاپیکو، فارس، شبندر، وبملت و وغدیر به عنوان شاخص‌سازان اصلی همگی در مسیر افت قیمتی قرار دارند و عرضه بر تقاضای آن‌ها برتری دارد. شاخص هم‌وزن نیز حدود نیم درصد افت کرده که نشان از کلیت منفی و قفل در صف‌های فروش است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، جو هیجانی بازار در فروش سهام و ایجاد صف‌های فروش باعث قفل شدن بازار در صف‌ فروش شده و از تحرک بازار کاسته شده و بازاری کم‌عمق به وجود اورده است.

به نظر می‌رسد امروز و فردا روزهای سرنوشت‌ساز بازار سهام هستند و آینده بازار در گرو روند معاملات امروز و فردا است، زیرا محدود حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد محدوده سرنوشت‌ساز برای ادامه روند صعودی بازار است.نمادهای فارس، فملی، فولاد و پالایشی‌ها با اینکه نمادهای ارز محوری هستند و با رسیدن نرخ ارز به استانه 30 هزار تومان باید رشد می‌کردند اما با جو هیجانی بازار در حال افت قیمت و معامله در رنج منفی هستند، از طرفی هم نمادهای پالایشی که در غالب صندوق پالایشی یکم هفته پذشته پذیره‌نویسی شدند نیز روند خوبی در معاملات این هفته نداشتند.

نماد وبصادر نیز که متوقف شده بود دیروز بازگشایی شد و با رنج منفی معامله شد اما ناظر بازار از باطل شدن معاملات وبصادر خبر داد و گفت احتمالا به بازار امروز نیز نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛
درآمدهای مالیاتی دولت ۲ برابر شد
اولین تحرکات بازار امروز/ پالایشی‌ها جزو گروه‌های پرعرضه بازار

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − نه =

پراپ تریدینگ

کمان