شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
کد خبر : 48519

افتتاح حساب غیرحضوری در بانک ها امکان پذیر شد

افتتاح حساب غیرحضوری در بانک ها امکان پذیر شد
روابط عمومی بانک مرکزی از فراهم شدن امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک ها خبر داد.

به گزارش شهر بورس، بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، با مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی، امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک ها فراهم شده است.

به گزارش مصطفی قمری‌وفا در پیام توئیتری نوشت: ‏با مصوبه امروز «شورای عالی مبارزه با پولشویی»، عملا امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک ها فراهم شد.

بانک مرکزی با اجرای طرح ‎شمولیت مالی به دنبال ایجاد خدمات بانکی آسان‌ و ارزان به ‎مردم است؛ از ‎افتتاح حساب و ‎اعتبارسنجی تا دریافت وثایق بانکی و امضا الکترونیکی.


بیشتر بخوانید: سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس


همچنین، وزیر اقتصاد اعلام کرد که از امروز بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز خواهند بود که تمام خدمات پایه‌ای خود را به صورت برخط انجام دهند و نیازی به حضور مشتریان نخواهد بود.

وی افزود: بدین ترتیب، خدمات پایه‌ای بانکی که پرکاربردترین آن افتتاح حساب است بدون نیاز به حضور مشتریان در بانک امکان‌پذیر می‌شود. این خدمات از طرق مختلف از جمله شناخت بیومتریک، امضای دیجیتال و روش‌های از این دست تسهیل می‌شود.

طبق گفته خاندوزی، براساس اطلاعاتی که به وزارت اقتصاد رسیده این است که تاکنون بانک‌های آینده، رسالت و ملی این امکان را فراهم کرده‌اند.

افتتاح حساب غیرحضوری - افزایش تعاملات بانکهای استان با فعالیت۳۱ بانک و موسسه مالی واعتباری در آذربایجان شرقی- هشدار به بانک های مختلف

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − چهار =

پراپ تریدینگ

کمان