شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 4023

اعلام ۲ عرضه اولیه جدید/ وعده «رازی» به سهامداران

جلال امانی، مدیرعامل سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رازی می‌گوید: سهام شرکت‌های کربن سیمرغ و شیمیایی رازی تا پایان سال در بورس عرضه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، جلال امانی، مدیرعامل سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رازی می‌گوید: سهام شرکت‌های کربن سیمرغ و شیمیایی رازی تا پایان سال در بورس عرضه خواهند شد.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رازی اظهار می‌کند: پس از شکل‌گیری هلدینگ با توجه به ایجاد یک هسته حرفه‌ای در موضوع مدیریت منابع مالی، برنامه‌های ویژه‌ای همچون عرضه سهام شرکت‌های ارزشمند گروه در بورس در دستور کار قرار گرفته و بهترین مثال آن نیز عرضه یزد تایر در بهار سال‌جاری است.

به گفته امانی مطابق برنامه هلدینگ رازی در سال‌جاری عرضه دو شرکت دیگر نیز در دستور کار است که با طی فرآیندهای مربوطه، تحقق این برنامه‌ها میسر می‌شود. در مورد سایر شرکت‌ها نیز توسعه و تکمیل زیرساخت‌های تطبیقی در دست انجام است که به‌تدریج برنامه‌های مرتبط باعرضه آنان نیز اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین برنامه‌های توسعه هلدینگ رازی در سال ۹۹ در دو بخش قابل‌طرح است، در بخش اول تکمیل سازوکار هلدینگی در قالب اصلاح ساختار سرمایه هلدینگ و شرکت‌های سرمایه‌پذیر آن و آماده‌سازی شرکت‌های سرمایه‌پذیر برای عرضه در بازار بورس که امید آن می‌رود سهام شرکت‌های کربن سیمرغ و شیمیایی رازی تا پایان سال در بورس عرضه شود و برای مابقی شرکت‌ها نیز طی سال آتی اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.

منبع: دنیای اقتصاد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − چهارده =

پراپ تریدینگ

کمان