تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 92582

اعتبار و صحت سنجی بروکر گرند کپیتال

اعتبار و صحت سنجی بروکر گرند کپیتال
بروکرها پل ارتباطی بین سرمایه گذاران و بازارهای مالی به حساب می آیند و پلت فرم هایی را برای انجام معاملات در اختیار تریدرها قرار میدهند. بروکرها خدمات مختلفی را به سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف ارائه می دهند و برای سرمایه گذاران ایرانی مهم است که بروکرها قابلیت ارائه خدمات به مشتریان ایرانی را نیز داشته باشند.

به گزارش شهر بورس، بروکرها پل ارتباطی بین سرمایه گذاران و بازارهای مالی به حساب می آیند و پلت فرم هایی را برای انجام معاملات در اختیار تریدرها قرار میدهند. بروکرها خدمات مختلفی را به سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف ارائه می دهند و برای سرمایه گذاران ایرانی مهم است که بروکرها قابلیت ارائه خدمات به مشتریان ایرانی را نیز داشته باشند.

اعتبار و صحت سنجی بروکر گرند کپیتال

از طرفی اعتبار و صحت و امنیت بروکرها از اهمیت ویژه ای برخوردارند. پیش از استفاده از هر بروکر باید از اعتبار آن مطمئن شوید و آن را صحت سنجی کنید. بروکر گرند کاپیتال یکی از این بروکرها است که در ادامه به بررسی این بروکر از نظر اعتبار و صحت سنجی خواهیم پرداخت.

بروکر گرند کاپیتال چیست؟

کارگزاری یا واسطی که خریداران و فروشندگان را در بازار سرمایه به یکدیگر وصل می کنند. از طریق این کارگزاری ها سرمایه گذاری های مالی انجام می شود. برای بررسی اعتبار بروکر گرند کاپیتال باید آن را از نظر سابقه، تاریخچه این که در چه کشورهایی مورد استفاده قرار میگیرد و چه امکانات و ویژگی هایی دارد، مورد سنجش و صحت سنجی قرار داد.

تاریخچه بروکر گرند کاپیتال

هرچقدر سابقه یک بروکر بیشتر باشد، اعتبار آن نیز بیشتر خواهد شد. در واقع شرکت هایی که سوابق طولانی تری دارند، نشان از وجود امنیت در آن شرکت می باشد. پلت فرم، برنامه یا هر موردی نیاز به اعتبار سنجی دارد نیز باید تاریخچه طولانی مدت تری داشته باشند تا بتوانند نظر مشتریان خود را جلب کنند.

بروکر گرند کاپیتال در سال 2006 راه اندازی شده است. نسبت به بروکرهایی که پس از 2012 تاسیس شده اند، سابقه طولانی تری دارد. زمانی که از 2006 تا کنون فعال بوده و مشکلی بابت کارکرد آن نبوده به این مفهوم است که از اعتبار بالایی برخوردار است.

شعار این بروکر ” اعتبار، کیفیت و قابلیت اطمینان است”.

رگوله و اعتبار بروکر گرند کاپیتال

این کارگزاری، یکی ازبروکرهای فارکس به شمار می آید. در سازمان Finacom به ثبت رسیده است و تمام مشتریان آن تحت نظر واحد کمیسیون مالی بیمه هستند. سقف غرامت آنها 20000 دلار است. این بروکر در سال 2019 جایزه برترین بروکر ECN آفریقایی را دریافت کرد و یک جایزه هم در 2020 به عنوان برترین خدمات دهنده سرویس های سرمایه گذاری آفریقا را دریافت کرد. تمامی این موفقیت ها و تلاش های زیادی که برای جلب رضایت مشتریان خود انجام می دهد، به نوعی نشان از اعتبار این بروکر دارد. دفتر مرکزی این بروکر در سنت وینسنت قرار دارد.

آیا بروکر گرند کاپیتال به ایرانیان خدمات می دهد؟

از سری مشکلات سرمایه گذاران ایرانی، نگرانی از قطع ارتباط بروکرها می باشد. در واقع سرمایه گذاران ایرانی ریسک زیادی در انتخاب بروکرها دارند. بنابراین انتخاب بروکری که از ارائه خدمات به ایرانیان در شرایط نابسامان سیاسی و تحریمی اطمینان داشته باشد، یکی از دغدغه های آنان است. این درحالی است که سالهاست، خدمات برداشت و واریز ریالی، پشتیبانی فارسی، ارائه جوایز و ارائه خدمات مقارن با مناسبت های ایرانی مانند ماه رمضان یا اعیاد نوروز و سنتی ایران توسط این بروکر، صحت و اعتبار بروکر گرند کاپیتال را نشان می دهد.

پلت فرم های معاملاتی گرند کاپیتال

بروکر grandcapital از متاتریدرهای 4 و 5 در نسخه های موبایل و وب پشتیبانی می کند و خیال مشتریان را از بابت نحوه استفاده از پلت فرم ها راحت می کند.

واریز و برداشت در بروکر گرند کاپیتال

زمانی که بروکری برای عملیاتی مانند واریز و برداشت روش های مختلفی را ارائه دهد، یعنی برای زمان و شرایط و امکانات مشتری خود اهمیت قایل شده و می خواهد شرایط را برای کاربران راحت تر نماید. هرچقدر دست کاربران در روش های پرداخت و واریز باز تر باشد، خیالی آسوده تر در این زمینه دارند. برخی از روش های برداشت و واریز در این بروکر عبارتست از موارد ذیل:

  • ریالی تاپ چنج
  • پرفکت مانی
  • بیتکوین
  • اتریوم
  • تتر

در ضمن گرند کاپیتال، از GC Invest (روش سیستمی خودکار برای کپی معاملات تجاری) در روش های سرمایه گذاری خود به کاربران، ارائه می دهد. انواع حساب های بروکر گرند کاپیتال مجازی و واقعی هستند. حساب های ومجازی و دمو برای سرمایه گذاران تازه کار است و به آنها امکان یادگیری را می دهد. حداقل واریز جهت افتتاح حساب از 100 دلار شروع می شود. حداقل لوریج 1:3 است و اسپرد آن از 0.4 پیپ می باشد.

امکان ترید جفت ارزها، سهام و شاخص ها، ارز دیجیتال، کمیسیون دارد. اجازه استفاده از اکسپرت و اسکالپینگ وجود دارد. بروکر گرند کپیتال امکان استفاده از حساب اسلامی را نیز برای مشتریان کشورهای اسلامی خود در نظر گرفته است. در حساب های اسلامی بهره شبانه دریافت نمی شود. همچنین این بروکر امکان پشتیبانی و پرسش و پاسخ را برای کاربران خود فراهم آورده است. تمامی این موارد نشان از صحت و اعتبار این بروکر دارد که خیال کاربران را از جهات مختلف آسوده می سازد.

دارایی های قابل معامله در بروکر گرند کاپیتال

پس از افتتاح حساب در این بروکر، 50 نماد معاملاتی که نمونه های آن را در بالا نام بردیم، امکان معامله خواهند داشت. همین تنوع نماد قابل معامله در بروکر گرند کاپیتال یکی از موارد ارزش آفرین این بروکر می باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان