شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
کد خبر : 54657

اطلاعیه کارگزاری مفید در خصوص علت اختلال در سامانه

اطلاعیه کارگزاری مفید در خصوص علت اختلال در سامانه
اختلال سامانه معاملاتی کارگزاری مفید رفع شده است.

به گزارش شهر بورس، کارگزاری مفید در خصوص اختلالی که در سامانه معاملات به وجود آمده بود اطلاعیه ای صادر نموده و علت را ذکر کرد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، دو روزی می‌شود که سامانه معاملات گزاری مفید با اختلال مواجه شده است. کارگزاری مفید نیز در اطلاعیه‌‌ای و در پاسخ به گزارش‌های تجارت‌نیوز نوشت:

بر اساس اطلاعیه روابط‌ عمومی مفید، روز گذشته اختلال محدودی در مرحله ورود (Login) به سامانه‌های معاملاتی برای برخی از کاربران ایجاد شد. ولی هم اکنون سامانه‌های معاملاتی در حال خدمت‌رسانی هستند. این اختلال تنها محدود به مرحله ورود به سامانه برای تعدادی از کاربران بود و مشکلی در سامانه‌های معاملاتی و هسته معاملات وجود نداشت.


بیشتر بخوانید:حذف قرعه کشی خودرو تا پایان سال جاری


لازم به ذکر است برای مشتریانی که با این مشکل مواجه بودند، راهکارهای جایگزین نظیر استفاده از مسیر ورود سامانه دوم معاملاتی «مفید آنلاین» در نظر گرفته شد. این راهکارهایجایگزین از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

ضمن عرض پوزش از کاربرانی که با این اختلال مواجه بودند، اعلام می‌شود در صورت بروز مشکل می‌توانند از طریق شماره ۰۲۱۸۷۰۰ با مرکز خدمات مشتریان کارگزاری مفید در ارتباط باشند.

اختلال مفید رفع شد؟

با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده به نظر می‌رسد که اختلال کارگزاری مفید رفع شده و احتمالا روزهای آینده سهامداران برای ورود به سامانه معاملاتی مشکلی نداشته باشند.

در روز اخیر اغلب سهامداران برای ورود به سامانه معاملاتی با مشکل مواجه بودند و براساس اعلام کارگزاری مفید این عضل رفع شده است.

تجارت‌نیوز روز گذشته نیز به این مشکل پرداخته بود و سهامداران نیز اعلام کردند که نمی‌توانند وارد سامانه معاملاتی کارگزاری مفید شوند. البته این مشکل اغلب در نسخه موبایل مشاهد می‌شد و بسیاری از سهامداران در ورود به سامانه با نسخه وب مشکلی نداشتند.

به هر ترتیب مشکل عدم ورود و اختلال در سامانه معاملات رفع شده و احتمالا سهامداران از فردا مشکلی برای ورود به سامانه معاملاتی کارگزاری مفید نخواهند داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان