شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 65489

اطلاعیه جدید غاذر در کدال

اطلاعیه جدید غاذر در کدال

اطلاعیه جدید غاذر در کدال شامل توضیحاتی درباره صورت های مالی اخیر شرکت کشت و صنعت پیاذر می‌شود.

به گزارش شهر بورس، اطلاعیه جدید غاذر در کدال شامل اطلاعاتی درباره صورت های مالی اخیر این شرکت است.

شرکت کشت و صنعت پیاذر که با نماد غاذر و سرمایه ثبت شده ۱۵.۹ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد،اطلاعیه جدیدی در سامانه کدال منتشر کرد.

طی این اطلاعیه، غاذر در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده شامل رفع تعهدات ارزی صادراتی، برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده، زمان اتمام پروژه احداث سالن تولید، پرداخت مطالبات سهامداران، برنامه افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته، پیش بینی درآمد عملیاتی در سال جاری توضیحاتی ارائه داد.


بیشتر بخوانید: تحلیل تکنیکال غاذر


اطلاعیه جدید غاذر در کدال

حسن خلخالی مدیرعامل “غاذر” اظهار داشت: در خصوص بند ۶ گزارش حسابرس جهت رفع تعهدات ارزی صادراتی که بصورت ریالی بوده از مصوبه بانک مرکزی مبنی بر واگذاری کوتاژ در قبال واردات سایر اشخاص استفاده شده است.

– در خصوص بند ۷ ، اقدامات لازم جهت افزایش پوشش بیمه‌ای دارایی های ثابت مشهود و موجودی مواد و کالا در تاریخ گزارش انجام شده است.

– در خصوص بند ۹ گزارش حسابرس طبق مصوبه ۵ آذر هیات مدیره، مقرر شده مجمع عادی بطور فوق العاده جهت تصمیم گیری در مورد تسویه معاملات مشمول ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت مربوط به سال مالی ۱۴۰۰ تشکیل شود که اقدامات لازم در این خصوص انجام و از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

– در خصوص بند ۱۰ به دلیل افزایش چند برابری هزینه های مواد و مصالح نسبت به سال ۹۹ و جهت تامین مصالح با کیفیت بهتر، پروژه احداث سالن تولید در سال مالی ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: هیئت مدیره جدید غاذر انتخاب شد


– در خصوص رعایت ماده ۵ و ۶ دستورالعمل انضباطی ، کلیه حقوق سهامداران شرکت طبق سررسید های اعلامی در سامانه کدال و در اکثر مواقع زودتر از سررسید پرداخت شده است. ضمناً با توجه به هماهنگی ها با شرکت سپرده گذاری مرکزی از این پس مطالبات سهامداران طبق سررسید های اعلامی در سامانه کدال از طریق شرکت سپرده گذاری پرداخت خواهد شد.

– در خصوص حد نصاب حداقل سرمایه تعیین شده ، اقدامات اولیه جهت انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته انجام گرفته و شرکت درصد دریافت مجوزهای لازم از سازمان های ذیربط است که اطلاعیه های مربوطه در سامانه کدال منتشر خواهد شد.

– در خصوص بند ۱۲ گزارش حسابرس در اکثر موارد رعایت دستورالعمل‌ها صورت پذیرفته و اصلاح زیرساخت‌های لازم جهت ایجاد شرایط مناسب برای رعایت کامل دستورالعمل ها در حال انجام است.

– با توجه به سوابق افزایش ۵۰ درصدی درآمد عملیاتی در سنوات قبل ( ۳۰.۸ میلیارد تومان در سال ۹۸ و ۴۷.۵ میلیارد تومان در سال ۹۹ و ۷۲.۱ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰) با توجه به اضافه شدن انواع روغن خوراکی و کنجاله سویا دانه داخلی به سبد محصولات ، پیش بینی می شود در سال جاری مبلغ درآمد عملیاتی به ۱۴۶.۸ میلیارد تومان نیز برسد.

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرام شهر بورس بخوانید

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 6 =

پراپ تریدینگ

کمان