فارابی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
کد خبر : 81186

اطلاعیه جدید ایران خودرو درباره فروش یکپارچه خودروها

اطلاعیه جدید ایران خودرو درباره فروش یکپارچه خودروها
باتوجه به آغاز مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه جدیدی درخصوص فروش یکپارچه خودروها منتشر کرد.

به گزارش شهر بورس به نقل از ایسنا، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از عرضه و حضور خودروی هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها در سامانه تخصیص یکپارچه خبر داد و تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصول هایما در این مرحله فروش خودروهای داخلی در کنار سایر محصولات این شرکت که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد.

ایران‌خودرو در این اطلاعیه متعهد شد که اولویت‌بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ اما با توجه به استقبال مشتریان از محصولات این گروه صنعتی، این شرکت نسبت به اختصاص ظرفیت عرضه براساس برنامه تولید اقدام کند تا امکان ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر و سررسید فراهم شود.

بانک آینده

ایران‌خودرو حتی هایما را هم عرضه نمی‌کند

این گروه خودروسازی در اطلاعیه”‌ای اعلام کرده است که امکان حضور در مرحله دوم را نداشته اما تلاش خود را می‌کند که با افزایش ظرفیت عرضه خود را به مراحل بعدی برساند.


مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها آغاز شد


در اطلاعیه‌ ایران‌خودرو آمده است:

” ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی بهتر به مشتریان و ایفای تعهدات ایجاد شده در موعد مقرر، امکان حضور در مرحله دوم فروش یکپارچه را نداشته و ضمن قدردانی از مشتریان برای انتخاب محصولات این شرکت و پوزش بابت عدم عرضه خودرو در مرحله دوم، اطمینان می‌دهد با برنامه‌ریزی انجام شده برای افزایش ظرفیت تولید، محصولات خود را در مراحل بعدی فروش سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد.

همچنین با توجه به اینکه شیوه فروش در سامانه یکپارچه بصورت اولویت‌بندی و بدون قرعه‌کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بالاتر از ظرفیت تولید سال جاری بوده و به همین دلیل در صورت عرضه در مرحله دوم، بسیاری از متقاضیان برای مدت طولانی در صف انتظار می‌ماندند و قطعا تحویل خودروی آنان به سال آینده موکول می‌شد.”

براین اساس ایران‌خودرو “تاکید و تایید” خود را هم نقض کرده و محصول هایما را هم عرضه نخواهد کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 18 =

رحمانی جمعه , 22 اردیبهشت 1402 - 8:31

سلام، اگه این مجموعه حسن نیت دارد و بدنبال حسن مشتری مداری گام برمی‌دارد کافیست قبل از هراقدامی تکلیف ثبت نامی های دوره اول را معین کند ، لااقل اینکه افرادی را که با بوروکراسی خودش به اسفند ۱۴۰۳ تعیین نوبت کرده مشکلات تحویل آنها را در قالب درون مجموعه ای مرتفع کند.
انصاف نیست با اعتماد به شما و انتخاب از مجموعه شما طوری که میتونست از ماشین مناسبی را امسال دریافت کند به پایان سال دیگه موکول کنید و علیرغم تغییر نیز لغو سیستمی را برایش رقم بزنید. همون هایما و یا اضافات ناشی از ویرایش را که بدست آمده ارائه بدید تا جبران بشه اگه بحث اعتماد ی که به شما شده را به حق بخواهید عمل کنیدمتاسانه فقط بحث مافع خودشون در میان هست، جهت اثبات این موضوع خواهید دید که چگونه در بورس انواع خودرو همین امسال عرضه خواهد شد.

محسن جمعه , 22 اردیبهشت 1402 - 11:29

ای خاک بر سر این دولت با این ساز وکارش که همین لگنها را هم نمیدن به مردم خاک برسرت رییسی با این دولتت

امیر شنبه , 23 اردیبهشت 1402 - 22:32

هرروزی یه حرفی میشنویم صاحب ندارد هیچ جاییش قیمت فردا اس ایکس یکجا یه قیمته یه جا چیز دیگه تاحالا ۱۰بارایرانخودرو گفته میام وصدبارگفته نمیام ای کاش ماهم توایران همینجوری تصمیم بگیریم یه روز سرکاربریم یه روزبگیم نمیایم یه روز حقوقمو بگم کمه زیاد کنید دوباره بگم کمش کنید
ایرانخودرو دست تویت یا دست صمت ماکه نفهمیدیم
بهرروی اومدی میخریم نیمدی از اون یکی میخریم

شاکی یکشنبه , 24 اردیبهشت 1402 - 12:17

یعنی پست تر از اینها خودشونن
بی شرفها سر رانت خواری وزارتی بازی کلی آدم رو تو مرحله اول بخاطر اشتباه بانک حذف کردین الان هم اینجوری مردم رو به بازی گرفتین
خاک بر سر این دولت بی عرضه دزد

پراپ تریدینگ

کمان