صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 87322

اصلاحیه زمان بندی پرداخت سود ومعادن در سال 1401

اصلاحیه زمان بندی پرداخت سود ومعادن در سال 1401
اصلاحیه زمان بندی پرداخت سود ومعادن به ازای هر سهم ۴٠٠ ریال اعلام شده است که به زودی برای سهامداران واریز خواهد شد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی ومعادن، در راستای اجرای مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ١۴٠٢/٠۴/١٧ این شرکت، بدینوسیله برنامه اصلاحیه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهامدارانی که در تاریخ مذکور سهامدار بوده‌اند، به ازاء هر سهم ۴٠٠ ریال، به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

سهامداران حقیقی، سبدگردان‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری که مراحل ثبت نام خود را در سامانه سجام تکمیل کرده باشند، سود تعلق‌گرفته به آنها طی مهر ماه ١۴٠٢ از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، به حساب معرفی شده در سامانه سجام آن‌ها، واریز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: راهکار نوآورانه ومعادن برای غلبه بر چالش انرژی کارساز شد


سهامداران حقیقی غیر سجامی شماره حساب بانکی و شماره شبای خود را به واحد امور سهام شرکت ارسال نمایند؛ همچنین سبدگردان‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری غیر سجامی درخواست کتبی، مجوز فعالیت و شماره حساب بانکی و شماره شبا خود را ارائه نمایند. سود تعلق‌گرفته به گروه مذکور (غیرسجامی‌ها) از آبان ماه ١۴٠٢ به حساب ایشان واریز خواهد شد.

توجه:

سهامداران حقیقی غیر سجامی می‌توانند با ثبت نام در پورتال سهامداران شرکت به آدرس اینترنتی www.mmdicsaham.ir و یا نصب اپلیکیشن همراه بورس از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی www.hamrahbours.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات بانکی خود اقدام نمایند.

سود سهامداران حقوقی با ارسال درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبا به واحد امور سهام شرکت، حداکثر طی مهلت قانونی ماده ٢۴٠ اصلاحیه قانون تجارت، پرداخت خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 12 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان