شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 57841

استرداد هزینه بلیت اتوبوس لغو شده مسافران اربعین

استرداد هزینه بلیت اتوبوس لغو شده مسافران اربعین
با لغو اعزام ناوگان جاده‌ای به سمت مرزها بهای بلیت اتوبوس مسافران اربعین استرداد می‌شود.

به گزارش شهر بورس، مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری‌وحمل ونقل جاده‌ای اعلام کرد : در صورتی که اعزام اتوبوس های مرزی لغو شود هزینه بلیت مسافران استرداد خواهد شد.

بر اساس گزارش ایرنا، مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری‌وحمل ونقل جاده‌ای با اشاره به جابجایی حدود ۷۰۰ هزار زائر تا صبح امروز( جمعه) گفت: ادامه روند جابجایی زائران مشروط به اعلامِ لغو توقف حرکت به سمت مرزها، از سوی ستاد اربعین است.

«داریوش باقرجوان» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره تصمیم ستاد اربعین در خصوص توقف سفرهای زمینی ِ اربعین، گفت: هنوز به صورت مکتوب دستوری به دست ما نرسیده است. حرکت آخرین اتوبوس‌ها در ساعت ۶ صبح امروز به سمت مرزهای عراق انجام گرفته است و نیمی از ناوگان نیز در مسیر بازگشت هستند.

وی افزود: تا صبح امروز حدود ۷۰۰ هزار زایر با ناوگان حمل و نقل عمومیِ جاده‌ای اعم از اتوبوس و مینی بوس جابجا شدند و ادامه روند جابجایی زائران به سمت مرزهای عراق به تصمیم ستاد اربعین مربوط می‌شود.


بیشترب خوانید: قیمت خودرو در بازار امروز ۱۷ شهریور


باقر جوان توضیح دادکه در صورت لغو اعزام ناوگان جاده ای به سمت مرزها، مطابق تصمیم ستاد اربعین در خصوص استرداد هزینه بلیت عمل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ستاد اربعین اعلام کرده است تا مردم نسبت به مراجعه به پایانه‌ها و ترمینال‌های اتوبوسی به ویژه ترمینال‌های تهران اقدام نکنند؛ به محض از سرگیری حرکت اتوبوس‌ها به مردم اطلاع داده خواهد شد. همچنین این تصمیم شامل سفرها با خودروهای شخصی نیز می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =

پراپ تریدینگ

کمان