شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر : 81114

از 370 فرصت سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور رونمایی شد

از 370 فرصت سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور رونمایی شد
همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران؛ از 370 فرصت سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور رونمایی شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۳۷۰ فرصت سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس رونمایی شد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: مطالعات و مجوزهای ۳۷۰ طرح به ارزش پنج میلیارد یورو انجام شده و آماده جذب سرمایه‌گذاری برای آغاز کار است.

وی با بیان اینکه بازار، زمین، انرژی، فناوری و شاخص‌های عالی سرمایه‌گذاری ارزیابی شده، تصریح کرد: برای ساده‌تر کردن مسیر سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها مجوزهای بی‌نام آماده شده و مسائل اداری طرح‌ها پایان یافته است.


استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی از توانمندی های صادراتی ارس


عبدالملکی با بیان اینکه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آمادگی دریافت پیشنهادات برای سرمایه گذاری را دارند، خاطرنشان کرد: ارزش میزان سرمایه‌گذاری ۳۷۰ طرحی که امروز رونمایی می‌شود ۲۴۰ هزار میلیارد تومان است که ۴.۵ تا ۵ میلیارد یورو محاسبه شده است.

گفتنی است ۵۰ بسته‌ی سرمایه‌گذاری متعلق به سازمان منطقه آزاد ارس می‌باشد که در نمایشگاه ایران‌اکسپو به تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی عرضه می‌گردد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان