شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
کد خبر : 83408

مدیرعامل کارگزاری باهنر در گفت‌وگو با شهر بورس؛

از نمایشگاه بازخورد خوبی گرفتیم/ استقبال بی نظیر بود

از نمایشگاه بازخورد خوبی گرفتیم/ استقبال بی نظیر بود
محمدرضا قنبری مدیرعامل کارگزاری باهنر ضمن تشریح فعالیت‌های این شرکت، از استقبال سهامداران و علاقه‌مندان بازارهای مالی از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تمجید کرد.

محمدرضا قنبری در گفت‌وگو با شهر بورس در خصوص نمایشگاه بانک، بورس و بیمه اظهار داشت: نمایشگاه امسال بسیار پرشور برگزار است که گروه‌های مالی بزرگی در آن شرکت کردند و استقبال از نمایشگاه بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه شعار امسال ما “میزبان شما در بازار سرمایه” است، گفت: در راستای اهداف کارگزاری میزبان گروه‌های زیادی در نمایشگاه بودیم و برنامه‌های آموزشی بسیار خوبی را با حضور اساتید برجسته در کنداکتور برنامه گنجاندیم و از آن بازخورد خوبی گرفتیم.

مدیرعامل کارگزاری باهنر تصریح کرد: هدف ما این است که با بالا بردن دانش سهامدارانی که می‌خواهند شخصا سهامداری کنند، در نوساناتی مانند سال ۹۹ اتفاقات خوبی برای آنها رخ دهد.

محمدرضا قنبری مدیرعامل کارگزاری باهنر


بیشتر بخوانید: کارگاه آموزشی سازمان بورس در نمایشگاه صنعت مالی


وی با اشاره به ارزشمندی بازار سرمایه گفت: همه ما می‌دانیم که بازار ما به دلیل نقدشوندگی بالا همواره واکنش بیشتری به اخبار سیاسی در مقایسه با بازارهای موازی دارد اما ارزشمندی بازار سرمایه بالاست؛ مثلا در سهم‌های بنیادی مانند فولاد از ابتدای عرضه تا به امروز ۱۳ برابر دلار بازدهی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در بازار سرمایه مانند سایر بازارها دیدگاه بلندمدت نسبت به سهم داشته باشیم و نباید انتظار داشته باشیم ظرف یک هفته سودهای آنچنانی داشته باشیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان