صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 103993

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی:

” ارس ” سرزمین فرصت ها است

” ارس ” سرزمین فرصت ها است
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از منطقه آزاد ارس به عنوان سرزمین فرصت ها یاد کرد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ مسعود کردستانی در جلسه با همکاران شعب جلفا در منطقه آزاد ارس گفت: وجود ده ها واحد صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد ارس و هم مرزی با کشوهای جمهوری آذربایجان، جمهوری خودمختار نخجوان و ارمنستان این منطقه را به یکی از صنعتی ترین و استراتژیک ترین مناطق آزاد کشور بدل کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ابزارهای توسعه اقتصادی در مناطق آزاد بانک ها هستند که خوشبختانه بانک توسعه تعاون نیز در ارس حضوری فعال دارد.

کردستانی با تاکید بر اینکه انتظارها از شعبه بانک توسعه تعاون جلفا بیش از این هاست افزود: با توجه به طرح های متنوع و متعدد بانک برای واحدهای صنعتی و کشاورزی ؛ این طرح ها قابلیت اجرایی شدن در مناطق آزاد را دارند و ارس نیز از این قائده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که بانک می تواند در ارس عملیاتی کند پاسخ به نیازهای مالی و بانکی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی این منطقه است.

کردستانی خطاب به همکاران شعبه تاکید کرد: انتظار داریم با توجه به حضور نیروهای پر تلاش و متخصص بانک در شعبه جلفا در آینده نزدیک شاهد ارتقای درجه شعبه و افزایش سهم واقعی بانک در توسعه این منطقه تجاری و صنعتی باشیم.


بیشتر بخوانید:معرفی سودآورترین بازار برای سرمایه گذاری در ایران


این گزارش حاکی است، در ادامه هر یک از همکاران شعبه به بیان دیدگاه های خود پیرامون ظرفیت های بانک در منطقه و وجود برخی چالش ها پرداختند.

بازدید از فولاد ارس

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در بدو ورود به منطقه آزاد ارس از شرکت مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس مستقر در منطقه آزاد ارس بازدید کرد.
این گزارش می افزاید؛ شرکت «مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس» یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ «فولاد ارس»، در سال 1392 و در زمینی به وسعت 35 هکتار در سایت صنایع سنگین منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با هدف تولید انواع محصولات فولادی تأسیس شد.

در همین سال، فاز اول مجتمع با هدف احداث کارخانه ذوب و ریخته‌گری پیوسته انواع شمش فولادی با ظرفیت 180 هزار تن کلنگ زده شد.

با تکیه بر دانش مهندسین شرکت فنی مهندسی پدیده فولاد ارس، فاز اول در سال 1399 به بهره‌برداری رسید.

حضور در شعب مرند و شبستر

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان و هیات همراه در جریان سفر به ارس از شعب شبستر و مرند نیز بازدید کرده و در جریان فعالیت های این شعب قرار گرفتند.

همچنین بازدید از سه شرکت صنعتی تولیدی صنایع غذایی نیز در برنامه سفر یک روزه کردستانی به شهرستان های شبستر، مرند و جلفا قرارداشت که انجام شد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان