شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر : 97399

ارسال پیامک هشدار به مالکان مسکن مهر هشتگرد

ارسال پیامک هشدار به مالکان مسکن مهر هشتگرد
شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با ارسال پیامک هشدار به مالکان مسکن مهر هشتگرد نسبت به عدم‌تسویه بدهی‌ چک‌های قدیمی آنها هشدار داد.

به گزارش شهر بورس، بر اساس اعلام بانک مرکزی پذیرش و تبادل چک‌های صیادی قدیمی (دسته‌چک‌های صادرشده قبل از سال 1400) از نیمه مهر ماه امسال فقط در بانک صادرکننده چک قابل انجام است و دارندگان دسته‌چک‌های قدیمی باید نسبت به تعویض دسته‌چک خود اقدام کنند.

بر این اساس دارندگان دسته‌چک‌های قدیمی می‌توانند با مراجعه به شعب خود نسبت به تعویض این دسته‌چک‌ها با دسته‌چک‌های جدید (چک‌های صیادی بنفش‌رنگ) اقدام کنند.

ارسال پیامک هشدار به مالکان مسکن مهر هشتگرد

در وضعیتی که پذیرش چک‌های قدیمی در شعب بانک‌های صادرکننده امکان‌پذیر است که شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با ارسال پیامکی به برخی مالکان مسکن مهر هشتگرد در خصوص عواقب عدم تعویض چک‌های ارائه‌شده با چک‌های صیادی طرح جدید برای آنها هشدار داد، متن پیامک هشدار شرکت عمران هشتگرد به‌شرح زیر است؛


بیشتر بخوانید:عرضه های بورس کالا امروز 8 آبان 1402


«نظر به اعلام بانک مرکزی در خصوص عدم ارائه خدمات به دارندگان چک‌های قدیمی با توجه به این‌که یک فقره چک قدیمی در وجه این شرکت دولتی دارید شایسته است جهت تعویض آن با چک‌های صیادی طرح جدید به محل شرکت مراجعه کنید و اقدامات لازم را به‌عمل آورید. بدیهی است در غیر این‌صورت عواقب قانونی عدم تسویه بدهی به‌عهده شما خواهد بود.»

سرپرست هشتگرد: پیامک تعویض چک شامل مالکان مسکن مهر نمی‌شود

ذبیح الله زارع، سرپرست شهر جدید هشتگرد (مهستان) در خصوص “ارسال پیامک هشدار به مالکان مسکن مهر هشتگرد” اظهار کرد: با توجه به بخشنامه بانک مرکزی، این پیامک مشمول افرادی می‌شود که از شرکت عمران زمین خریداری کرده‌اند.

وی با بیان این‌که پیامک مشمول مالکان مسکن مهر نمی‌شود، افزود: البته ممکن است برخی مالکان مسکن مهر، عرصه را خریداری کرده باشند و مشمول این پیامک شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که خریداران زمین از شهرهای مختلف هستند بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، برای آنها پیامک ارسال شده است.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان