شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
کد خبر : 8552

ارزش سهام عدالت در ۲۹ شهریورماه چقدر شد؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت تنها 15 هزار تومان نسبت به روز قبل افزایش یافت و به 17 میلیون و 139 هزار تومان رسید.   با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش در پایان معاملات 29 شهریورماه به 10 میلیون و 283

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت تنها 15 هزار تومان نسبت به روز قبل افزایش یافت و به 17 میلیون و 139 هزار تومان رسید.

 

با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش در پایان معاملات 29 شهریورماه به 10 میلیون و 283 هزار تومان و 30 درصد آن به 5 میلیون و 141 هزار تومان رسیده است.

در اواسط دهه ۱۳۸۰ دولت سهام خود را در ۴۹ شرکت بین مردم تقسیم کرد که با این کار بیش از ۴۹ میلیون نفر از جمعیت کشور مشمول دریافت سهام عدالت شدند. برای مشاهده سهام عدالت کافی است پس از آزادسازی سهام عدالت و انتخاب روش سهامداری مستقیم، وارد سامانه‌ سهام عدالت کارگزاری مفید شده و ارزش روز دارایی سهام عدالت خود را مشاهده نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید از طریق همین سامانه اقدام به فروش سهام عدالت خود نمایید.

امروز به دلیل نوسان بازار و به نحوی درجا زدن بازار سهام و سهم‌های حاضر در سبد سهام عدالت، این سبد رشد چندانی نداشت.

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات آخرین روز بازار سهام در هفته گذشته، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به بالاترین نرخ خود در یک هفته گذشته رسید و از مرز ۱۷ میلیون تومان هم گذشت.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان