شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
کد خبر : 5884

احتمال عرضه اولیه بگیلان یا شاروم در چهارشنبه هفته جاری

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، افسانه اروجی، معاون بازار شرکت فرابورس درخصوص آخرین وضعیت عرضه اولیه شرکت‌ها در فرابورس و عرضه اولیه هفته جاری اظهار داشت: اکنون ۴ شرکت برای عرضه اولیه سهام در بازار‌ دوم، درج نماد شدند که شامل شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه مسیر برق گیلان، پتروشیمی ارومیه و

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، افسانه اروجی، معاون بازار شرکت فرابورس درخصوص آخرین وضعیت عرضه اولیه شرکت‌ها در فرابورس و عرضه اولیه هفته جاری اظهار داشت: اکنون ۴ شرکت برای عرضه اولیه سهام در بازار‌ دوم، درج نماد شدند که شامل شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه مسیر برق گیلان، پتروشیمی ارومیه و تهیه و توزیع غذا دنا آفرین فدک می‌شود.

بیشتر بخواید:
عرضه اولیه هفته آینده چیست؟ / احتمالاتی درباره عرضه اولیه‌های جدید

وی افزود: اقدامات لازم برای انجام عرضه اولیه سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان یا پتروشیمی ارومیه در هفته جاری در حال پیگیری است. هر کدام از این دو شرکت که بتوانند اطلاعات را زودتر از زمان موعود کامل کنند، قطع به یقین سهام آن شرکت را عرضه خواهیم کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اکنون شرکت توسعه مسیر برق گیلان باید تا هفته‌ آینده گزارش ارزش‌گذاری را تحویل دهد در حالی که گزارش ارزش‌گذاری پتروشیمی ارومیه تقریبا مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر سرمایه‌گذاران می‌توانند اطلاعات آن را در سامانه کدال مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:
تعداد سهام اختصاص یافته در عرضه اولیه آبادا مشخص شد

اروجی ادامه داد: بهتر است افراد تازه وارد از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری به بازار سرمایه وارد شوند به علت آنکه این شرکت‌ها در یک پرتفوی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی در پایان گفت: در دست داشتن ابزارهایی ماننده سهام، اوراق با درآمد ثابت و تا حدی هم در دست داشتن سپرده‌های بانکی را می‌توان از دلایل تاکید بر خرید از طریق سرمایه‌گذاری‌ها دانست که مجموع این مزایا می‌تواند مانعی بر سر راه ضررهای سنگین باشد.

منبع: بورس پرس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان