شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 10699

اتکاسا بخریم یا نخریم؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، نماد اتکاسا که امروز از ساعت 10 تا 12/30 پذیره‌نویسی می‌شود، نماد یک شرکت بیمه‌ای است و برای تاسیس شرکت سرمایه اولیه جذب می‌کند. اما سرمایه‌گذاری در اینگونه نمادها ارزندگی دارد؟ محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه اتکاسا بخریم یا نخریم گفت: اینگونه نمادها به دنبال

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، نماد اتکاسا که امروز از ساعت 10 تا 12/30 پذیره‌نویسی می‌شود، نماد یک شرکت بیمه‌ای است و برای تاسیس شرکت سرمایه اولیه جذب می‌کند. اما سرمایه‌گذاری در اینگونه نمادها ارزندگی دارد؟

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه اتکاسا بخریم یا نخریم گفت: اینگونه نمادها به دنبال جذب سرمایه برای تاسیس شرکت هستند و همچنین در تمام دنیا تامین مالی به این نحو پسندیده است و توصیه می‌شود اما تنها ایراد سرمایه‌گذاری در این نمادها بلوکه شدن پول در یک دوره زمانی نامشخص است.

این کارشناس در رابطه با ارزندگی این نماد اضافه کرد: ارزش تعداد سهم‌های این شرکت چیزی حدود 250 میلیارد تومان است که احتمالا بعد از بازگشایی به نمادهای بیمه‌ای بازار سهام که حتی برخی ارزش 3 هزار میلیاردی دارند نزدیک می‌شود.

‌منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
جزئیات پذیره‌نویسی جدید در بورس / «اتکاسا» عرضه اولیه نیست!
آغاز پذیره نویسی اتکاسا / پذیره‌نویسی اتکاسا تا کی ادامه دارد؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 6 =

پراپ تریدینگ

کمان