تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
کد خبر : 74670

آی بی کراد تامین سرمایه تمدن فرصتی برای تامین مالی کسب و کارهای کوچک

آی بی کراد تامین سرمایه تمدن فرصتی برای تامین مالی کسب و کارهای کوچک
فاتحی با اشاره به خدمت آی بی کراد شرکت تامین سرمایه تمدن عنوان کرد: کسب‌وکارهای کوچک برای تامین مالی می‌توانند با ثبت‌نام در آی بی کراد امکان تامین مالی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خود را فراهم کنند.

راحله فاتحی کارشناس سرمایه‌گذاری‌های جایگزین شرکت تامین سرمایه تمدن در پنل تخصصی شیوه‌های نوین تامین مالی برای شرکت‌های تولیدی در شرایط تحریمی اظهار داشت: در کشور ما تامین سرمایه از طریق بازار پول و از طریق بانک هاست که کوتاه مدت بوده است اما در سالهای اخیر با توجه به رشد و توسعه بازار سرمایه تامین مالی از این طریق رشد یافته است.

وی با اشاره به مزایای تامین مالی از بازار سرمایه گفت: در تامین مالی از بازار سرمایه محدودیت منابع در مبالغ بالا کمتر است و پرداخت سود می‌تواند به صورت ماهیانه، سالانه و … باشد.

نماینده شرکت تامین سرمایه تمدن با بیان اینکه روش تامین مالی جمعی و صکوک یا اوراق‌ها دو روش‌ برای تامین مالی است، گفت: تامین جمعی با هدف تامین مالی برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک است که توان مالی تامین سرمایه از طریق بانک‌ها را ندارند. تفاوت اوراق صکوک با تامین مالی جمعی این است که این اوراق مبالغ بالای صد میلیارد است و شرایط انتشار سخت گیرانه‌ای دارند.

وی با اشاره به خدمت آی بی کراد شرکت تامین سرمایه تمدن عنوان کرد: کسب‌وکارهای کوچک برای تامین مالی می‌توانند با ثبت‌نام در آی بی کراد امکان تامین مالی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خود را فراهم کنند.

لازم به ذکر است پنل تخصصی شیوه‌های نوین تامین مالی شرکت‌های تولیدی در شرایط تحریمی در حاشیه نمایشگاه اکسپو ارس ۲۰۲۳ در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شد.
این نمایشگاه ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه به همت منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + دوازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان