تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 101898

مدیرعامل آی‌بی شاپ در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان کرد؛

آی‌بی شاپ پذیرای بیش از 1.2 میلیون سرمایه‌گذار

آی‌بی شاپ پذیرای بیش از 1.2 میلیون سرمایه‌گذار
مدیرعامل آی‌بی شاپ از بهره‌مندی بیش از 1.2 میلیون سرمایه گذار از خدمات آی‌بی شاپ خبر داد و خدمات این مجموعه را تشریح کرد.

پیمان باغچه سرا مدیرعامل آی‌بی شاپ در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری همایش چشم انداز بازارهای مالی و فرصت های کسب سود، اظهار داشت: هدف از این همایش، آشنایی بیشتر مردم تبریز با خدمات آی بی شاپ بود. خدمات آی بی شاپ هفت سال است که در بازار سرمایه ارائه می‌شود و در حال حاضر بیش از یک میلیون و 200 هزار نفری که از خدمات ما استفاده می‌کنند، اکثراً از وجود شعب سوپرمارکت مالی بی‌خبر هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه گاهاً مردم با فرصت‌ها و ابزارهای سرمایه‌گذاری آشنایی ندارند، می‌توانند از این همایش‌ها استفاده کنند. در این همایش‌ها، صندوق‌های با درآمد ثابت که ریسک بسیار پایینی دارند نیز به مردم معرفی می‌شود.


بیشتر بخوانید: آی‌بی شاپ رابط بین سرمایه گذاران با شرکت است


مدیرعامل آی بی شاپ به تشریح خدمات این مجموعه پرداخت و عنوان کرد: جدیداً صندوق تداوم اطمینان تمدن را به آی بی شاپ اضافه کردیم که جزو اولین صندوق‌های قابل معامله در بورس است. این فرصت برای سرمایه گذاران فراهم شده تا افرادی که قادر خرید و فروش آنلاین نیستند، از طریق پلتفرم آی بی شاپ، از منافع صندوق های ETF استفاده کنند

همچنین ارائه انواع خدمات بیمه‌ای دیگر خدمتی است که سوپرمارکت مالی به ارائه آن می‌پردازد و افراد می‌توانند از این طریق، نسبت به خرید انواع بیمه‌ها از جمله بیمه شخص ثالت و بیمه خدمات درمانی اقدام کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات