تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 86842

آیین معارفه کارگزاری اعتبار تابان برگزار شد

آیین معارفه کارگزاری اعتبار تابان برگزار شد

آیین معارفه کارگزاری اعتبار تابان که مجوز آن به تازگی از سوی سازمان بورس صادر شده، صبح امروز در فرابورس ایران برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، آیین معارفه کارگزاری اعتبار تابان به عنوان صدوسیزدهمین کارگزاری عضو فرابورس صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد.

مجوز فعالیت کارگزاری اعتبار تابان چندی پیش از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شده است.


بیشتر بخوانید: یک کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفت


با برگزاری آیین معارفه کارگزاری اعتبار تابان، اهدای لوح این کارگزاری نیز انجام گرفت تا کارگزاری اعتبار تابان رسماً به عضویت فرابورس دربیاید.

بر این اساس، این کارگزاری به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مهدی رباطی مدیرعامل سابق کارگزاری بورس بیمه ایران و جمعی از فعالان موفق، خوشنام و شناخته شده بازار سرمایه مدیریت این کارگزاری را بر عهده دارند.

مهدی رباطی مدیرعامل کارگزاری اعتبار تابان ضمن ابراز رضایت از عضویت این کارگزاری در فرابورس ایران، گفت: اعطای مجوز و ورود کارگزاری تابان به فرابورس را به فال نیک گرفته و امیدواریم با اقدامات این چنینی، شاهد فعالیت‌های روبه توسعه بازار سرمایه ایران باشیم.

رباطی در مراسم گرامیداشت عضویت این کارگزاری در فرابورس در خصوص هدف از تشکیل این نهاد مالی، اظهار کرد: صنعت مالی ایران از بسیاری جهات، صنعتی بکر است که خدمات مغفول زیادی در حوزه‌های مختلف آن اعم از کارگزاری روی زمین مانده است از این رو تلاش داریم با تاسیس مجموعه‌ای از نهاد‌های مالی، خدمات نوینی را در بازار سرمایه ارائه دهیم.

به گفته وی شرکت کارگزاری اعتبار تابان توسط فعالان خوش‌نام و دارای رزومه در بازار سرمایه کشور تاسیس شده که هر کدام در فضا‌های کاری پیشین خود اقدامات مثبت و ماندگاری برای توسعه بازار سهام انجام داده‌اند.

مهدی رباطی مدیرعامل کارگزاری اعتبار تابان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از خدمات و سرویس‌های پرسرعت با کیفیت بالا و سایر فعالیت‌هایی که در دنیا به عنوان بدیهیات خدمات شرکت‌های کارگزاری به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، از حقوق فعالان بازار سرمایه کشور ماست، افزود: کارگزاری اعتبار تابان برنامه دارد خدماتی در حوزه‌هایی نظیر امکانات نوین بر بستر IT، سرعت پاسخگویی، سرعت تراکنش‌های مالی و … را به نحو احسن به سهامداران ارائه کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان