شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 9545

آیا بورس امروز جمع می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، از اولین روز معاملات هفته گذشته روند بازار سهام نزولی است و شاخص کل با از دست داد محدوده حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد افت سریعی تا یک میلیون و 283 هزار واحد را تجربه کرد. اما آیا امروز روند بازار سهام مثبت می‌شود؟ یا به عبارتی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، از اولین روز معاملات هفته گذشته روند بازار سهام نزولی است و شاخص کل با از دست داد محدوده حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد افت سریعی تا یک میلیون و 283 هزار واحد را تجربه کرد. اما آیا امروز روند بازار سهام مثبت می‌شود؟ یا به عبارتی بهتر، آیا بورس امروز جمع می‌شود؟

حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه که با تجارت‌نیوز گفت‌وگویی داشته است، در رابطه با ادامه روند بورس گفت: با شروع معاملات روند بازار نزولی بود اما در ادامه از شدت نزول بازار سهام کاسته شد و برخی نمادهای شاخص‌ساز به رنج مثبت بازگشتند و از ریزش بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند، اما هنوز کلیت بازار سهام رودی منفی دارد. معتقدم بازار سهام در ادامه معاملات امروز تغییر خاصی ندارد و شاخص کل بعد از صعودی شدن چند نماد شاخص‌ساز در همین محدود متعادل خواهد ماند.

او در رابطه با روند بازار در آینده گفت: تا انتخابات آمریکا روند بازار سهام نزولی است و شاید حتی شاخص کل تا یک میلیون و 100 هزار واحد ریزش کند اما احتمالا بعد از انتخابات فارغ از نتیجه انتخابات روند بازار سهام بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید؛
ورود شاخص کل به کانال ۱.۲ میلیون/ آیا امروز بورس جمع می‌شود؟
سایپا چقدر گران کرد؟/ افزایش قیمت فراتر از انتظار!
آخرین تحرکات بازار هفته/ آیا بورس شاخص ۱/۳ میلیون را حفظ می‌کند؟

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان