شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد خبر : 3278

آنالیز ارزهای پرکاربرد از ابتدای سال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، چهار ارز دلار، یورو، پوند و درهم از جمله ارزهای پرکاربرد کشور بوده که نسبت به دیگر ارزها، حجم بیشتری از معاملات را به خود اختصاص می‌دهند. دلار از ابتدای سال جاری تا به امروز بازدهی ۱۴ درصدی را به ثبت رسانده که بررسی قیمت‌ها نشان می‌دهد در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، چهار ارز دلار، یورو، پوند و درهم از جمله ارزهای پرکاربرد کشور بوده که نسبت به دیگر ارزها، حجم بیشتری از معاملات را به خود اختصاص می‌دهند.

دلار از ابتدای سال جاری تا به امروز بازدهی ۱۴ درصدی را به ثبت رسانده که بررسی قیمت‌ها نشان می‌دهد در میان ارزهای پرکاربرد افزایش قیمت درهم و پوند بیش از دلار بوده است.

بیشتر بخوانید:
ارزش دارا یکم چقدر شد؟ / روند منفی ETF دولتی در روز اول هفته
ارزش سهام عدالت در ۲۹ شهریورماه چقدر شد؟
امکان استعلام آنلاین وضعیت اعتباری صادرکننده چک فراهم شد

قیمت دلار (صرافی ملی) از ابتدای سال جاری تا به امروز با رشد ۱۴٫۷ درصدی از ۱۴۹۰۰ تومان به حدود ۱۷۱۰۰ تومان رسیده است.

قیمت یورو از ابتدای سال تا به امروز (۱۳ خرداد ماه سال ۱۳۹۹) با رشد ۱۰ درصدی، کمترین بازدهی را نسبت به سه ارز پرکاربرد دیگر داشته است. قیمت یورو با رشد ۱۰ درصدی از ۱۶۹۰۰ تومان در ابتدای سال جاری به ۱۸۶۰۰ تومان تا به امروز رسید.

درهم امارات دو برابر یورو افزایش قیمت را به ثبت رساند و بیشترین بازدهی را در میان ارزهای پرکاربرد داشت. قیمت درهم امارات از ابتدای سال تا به امروز با رشد ۱۹٫۵ درصدی از ۳۹۰۰ تومان به حدود ۴۷۰۰ تومان رسیده است.

پوند نیز طی دوره مذکور بازدهی بیشتر از دلار و معادل ۱۶ درصد را به ثبت رساند، به طوری که قیمت الان از ابتدای سال جاری تا به امروز از ۱۸ هزار و ۸۶۰ تومان به ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان