شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 3507

آمادگی پلیس برای کنترل قیمت بازار مسکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، آخرین تکه از پازل امنیتی شدن بازار مسکن با اعلام آمادگی پلیس برای ورود به این بازار چیده شد تا شاهد آمادگی پلیس برای کنترل قیمت بازار مسکن باشیم. رشد قیمت بازار مسکن در ماه‌های گذشته با واکنش هایی از سوی نمایندگان مجلس یازدهم همراه بود؛ مجلسی که

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، آخرین تکه از پازل امنیتی شدن بازار مسکن با اعلام آمادگی پلیس برای ورود به این بازار چیده شد تا شاهد آمادگی پلیس برای کنترل قیمت بازار مسکن باشیم.

رشد قیمت بازار مسکن در ماه‌های گذشته با واکنش هایی از سوی نمایندگان مجلس یازدهم همراه بود؛ مجلسی که پیکان انتقادات را به سوی دولت نشانه گرفت‌ و شرایط را برای تصمیمات خلق الساعه از سوی دولت فراهم کرد.

چند روز پیش بود که وزیر راه و شهرسازی از مردم خواست فعلاً خانه گران نخرند تا ارزان شود. بعد رئیس جمهور در گفت‌وگویی به وزیر راه و شهرسازی بر اهتمام هرچه بیشتر برای برون رفت از شرایط کنونی ناشی از گرانی مسکن تاکید کرد. روز گذشته هم فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت که در صورت درخواست دولت یا قوه قضاییه آمادگی دارد با موارد تخلف و سودجویی در بازار مسکن مقابله کند.

احتمالاً حالا باید منتظر دستگیری محتکران یا دلالان آپارتمان باشیم؛ همانند آنچه در بازارهای ارز و سکه رخ داد تا ببینیم آمادگی پلیس برای کنترل قیمت بازار مسکن چه تاثیری بر این بازار خواهد داشت.

منبع: ایسنا

 

بیشتر بخوانید :

در مسیر ثبت نخستین هفته کاهشی پس از ده هفته

پیش فروش نفت نتیجه‌ای به جز بدهکار کردن دولت آینده ندارد

دست‌کاری هسته معاملات بورس صحت ندارد

دولت نباید به جای کمک، مانع تولید شود/ بهترین بازار در اقتصاد ایران بازار سرمایه است

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان