صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۱۱
کد خبر : 90692

آماده باش در تهران/ پایتخت نشین ها بخوانند

آماده باش در تهران/ پایتخت نشین ها بخوانند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از آماده باش در تهران برای دستگاه های امدادرسانی با توجه به تمدید هشدار زرد وزش باد و باران خبر داد.

به گزارش شهر بورس، حامد یزدی‌مهر عصر چهارشنبه از اعلام آماده باش در تهران و هشدار زرد وزش باد و بارش باران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: طبق این پیش‌بینی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فعالیت سامانه‌های یادشده دور از انتظار نیست.

یزدی‌مهر با بیان اینکه برای روز پنجشنبه نهم شهریور در نیمه شمالی و ارتفاعات استان و روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به‌ویژه فیروزکوه،آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود برای عبور از حاشیه رودخانه‌ها احتیاط لازم داشته باشند.


بیسشتر بخوانید: پیش بینی دمای هوا در روزهای پایانی مرداد 1402


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انحام فعالیت‌های کوه‌نوردی در مدت یادشده نیز هشدار داد و افزود: از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

وی همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد بحران ارسال شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان