شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 8721

آغاز ساخت ١١٥ هزار واحد مسکن ملی در شهرهای جدید

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، جلسه هم‌اندیشی مدیران‌عامل شهرهای جدید با حضور حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار و آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در این شهرها بررسی شد. شهرهای جدید در مجموع موظف به ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، جلسه هم‌اندیشی مدیران‌عامل شهرهای جدید با حضور حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار و آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در این شهرها بررسی شد.

شهرهای جدید در مجموع موظف به ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن هستند که تاکنون عملیات اجرایی ۱۵ هزار و ۳۴۲ واحد به‌صورت مشارکتی، ۳۸ هزار و ۴۱۸ واحد در قالب تفاهم‌نامه، ۳۴ هزار و ۲۰۹ واحد به روش ثبت‌نام متقاضیان و ۲۷ هزار و ۳۱۹ واحد در قالب واگذاری با تعهد ساخت، آغاز شده و یا در آستانه شروع است.

همچنین، طبق آمار اعلام شده، تاکنون عملیات اجرایی یک‌هزار و ۸۵۰ واحد در شهر جدید اندیشه، هفت هزار و ۱۴۱ واحد در شهر جدید پرند، سه هزار و ۳۸۹ واحد در شهر جدید پردیس، هشت هزار و ۴۷۸ واحد در شهر جدید هشتگرد، ۱۳ هزار و ۴۷۱ واحد در شهر جدید فولادشهر آغاز شده است.

همچنین ساخت چهار هزار و ۲۳۸ واحد در شهر جدید بهارستان، دو هزار و ۷۰۰ واحد در شهر جدید گلبهار، ۵۰۰ واحد در شهر جدید بینالود، سه هزار و ۹۴۶ واحد در شهر جدید صدرا، دو هزار و ۵۴۷ واحد در شهر جدید سهند، یک‌هزار واحد در شهر جدید امیرکبیر، ۵۰۰ واحد در شهر جدید شیرین‌شهر، یک‌هزار واحد در شهر جدید رامین و سه هزار واحد در شهر جدید ایوانکی آغاز شده است.

براساس گزارش ایرنا، بررسی مفاد تفاهم‌نامه‌ها و نحوه انعقاد قرارداد پروژه‌ها، آخرین وضعیت ثبت‌نام متقاضیان، بررسی پروژه‌های مربوط به هر یک از شهرهای جدید، عملکرد شهرهای جدید در زمینه تفاهم‌نامه‌های طرح اقدام ملی مسکن و تعیین سازوکار اجرایی پروژه‌ها، عملکرد پروژه‌های مشارکتی و تبیین سیاست‌های آتی و نیز عملکرد پروژه‌های واگذاری با تعهد ساخت، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید؛
افزایش قیمت آجیل و خشکبار همراه با افزایش قیمت دلار
۲ پیشنهاد برای خروج بورس از بحران
اولین تحرکات بازار امروز/ ادامه فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان