شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
کد خبر : 2988

معاون بازار فرابورس:

آریا ساسول و پویا پس از پیزد عرضه می شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، افسانه اروجی با اشاره به مورد درخواستی هیات پذیرش از شرکت آریاساسول ، اظهار داشت: هیات پذیرش خواستار افزایش درصد عرضه سهام آریا ساسول است که امیدواریم بزودی پذیرفته و انجام شود. معاون بازار فرابورس افزود: صورت‌های مالی سالانه حسابرسی نشده آریاساسول نیز باید روی سایت کدال قرار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، افسانه اروجی با اشاره به مورد درخواستی هیات پذیرش از شرکت آریاساسول ، اظهار داشت: هیات پذیرش خواستار افزایش درصد عرضه سهام آریا ساسول است که امیدواریم بزودی پذیرفته و انجام شود.

معاون بازار فرابورس افزود: صورت‌های مالی سالانه حسابرسی نشده آریاساسول نیز باید روی سایت کدال قرار گیرد و اطلاعات تکمیل شود. پس از بررسی ناشران مبنی بر تکمیل اطلاعات، اجازه عرضه اولیه سهام این شرکت صادر خواهد شد.

اروجی درباره تعیین نرخ اتان نیز گفت: از نظر شرکت، نرخ اتان تعیین تکلیف شده است و بر اساس آن می‌توانند ارزش‌گذاری را انجام دهند و سپس عرضه اولیه سهام‌شان آگهی شود.

به گفته معاون بازار فرابورس، پس از عرضه اولیه پیزد در روز چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه و عرضه اولیه آریاساسول در روز چهارشنبه هفته بعد (7 خرداد)، سرمایه‌گذاری پویا در نوبت بعدی عرضه اولیه بازار فرابورس قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر پیگیر برگزاری مجمع افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری پویا هستیم که پس از برگزاری مجمع، موضوع افزایش سرمایه ثبت و کدال تکمیل شود تا به مرحله ارزش‌گذاری و سپس عرضه اولیه برسد.

اروجی در پایان درباره عرضه اولیه شرکت‌های استارتاپی در فرابورس، گفت: پس از درج نماد شرکت‌ها در فرابورس، پیگیری موارد بعدی پذیرش بر عهده ما است و هنوز شرکت استارتاپی درج نماد نشده است.

منبع: با اقتصاد

بیشتر بخوانید:

شیوه کاهش ضرر در بورس/ میانگین کم کردن به چه معناست؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان