شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 20857

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا پایان مرداد

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا پایان مرداد

معاون درآمد سازمان امور مالیاتی،آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری را ۳۱ ماه جاری اعلام کرد.

به گزارش شهر بورس به نقل از بورس پرس،‌ معاون درآمد سازمان امور مالیاتی،آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری را ۳۱ ماه جاری اعلام کرد.

محمد مسیحی درباره آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری گفت: بر اساس  مصوبه ستاد کرونا،مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا پایان مرداد ماه تمدید شده است.کلیه مهلت های رسیدگی سنوات قبل که انقضای آن ها از 31 تیر تا 31 شهریور سال جاری است به مدت یک ماه تمدید می شود.

وی افزود: برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی،مشروط به ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است.لذا فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی را تا پایان ماه جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال و مالیات را پرداخت کنند.

مسیحی ادامه داد: مؤدیان در صورت عدم پرداخت مالیات و عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر، مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − پانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان