شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۴۹
کد خبر : 8252

آخرین قیمت بازار خودرو

به گزارش پابگاه خبری شهر بورس، بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از آن است که برای خرید خودروی داخلی باید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرد. به گزارش خبرآنلاین  شرایط نشان دهنده این است که روند نزولی‌ای که طی یکی دو روز گذشته در بازار خودرو ایجاد شده بود، متوقف شده است. به نظر

به گزارش پابگاه خبری شهر بورس، بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از آن است که برای خرید خودروی داخلی باید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

به گزارش خبرآنلاین  شرایط نشان دهنده این است که روند نزولی‌ای که طی یکی دو روز گذشته در بازار خودرو ایجاد شده بود، متوقف شده است. به نظر می‌رسد افزایش قیمت ارز در بازار و رسیدن آن به بیش از ۲۶ هزار تومان در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

بنا به این گزارش، در بازار خودرو برای پراید SE۱۱۱ باید ۱۱۳ میلیون تومان، پراید SE۱۳۱ حدود ۹۹ میلیون تومان و پراید SE۱۳۲ ۱۰۰ میلیون تومان باید هزینه کرد.از سوی دیگر، در بازار خودرو پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ۵ با قیمت ۲۴۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار وی۸ با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک ۳۹۵ میلیون تومان، پژو۲۰۷ صندوق‌دار ۲۹۵ میلیون تومان، پژو۴۰۵ بنزینی ۱۸۱ میلیون تومان و پژوپارس اتوماتیک ۳۲۳ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین در بازار ماشین تیبا هاچ‌بک ای‌ایکس را باید با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک پلاس ۱۴۰ میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار اس‌ایکس بنزینی ۱۱۹ میلیون تومان و تیبا صندوق‌دار پلاس ۱۳۷ میلیون تومان خرید کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد در بازار خودرو دنا معمولی ۲۷۵ میلیون تومان، دناپلاس دنده‌ای توربو ۳۵۴ میلیون تومان و دنا پلاس دنده‌ای ساده ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. ساینا ای‌ایکس دنده‌ای نیز با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان و سایناپلاس دنده‌ای ۱۳۹ میلیون تومان به فروش می‌رود.

بیشتر بخوانید؛
نگاهی به بازار امروز/ خبری خوب برای سهامداران ۲ سهم فلزی
رشد ارزش سهام عدالت در روز منفی بورس
واکنش رئیس اتحادیه به وضعیت بازار مواد شوینده

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 15 =

پراپ تریدینگ

کمان