شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 2415

مدیرعامل اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت:

۳۰ شرکت سهام عدالت به بورس می آیند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پیرو آمدن ۳۰ شرکت سهام عدالت به بورس ، داریوش پاک‌بین در پاسخ به دغدغه مردم مبنی بر اینکه اگر روش مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کنند،  مدیریت سهام بعد از 14 سال باز هم در اختیار دولت خواهد بود به فارس گفت: طبق بند 3 ابلاغیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پیرو آمدن ۳۰ شرکت سهام عدالت به بورس ، داریوش پاک‌بین در پاسخ به دغدغه مردم مبنی بر اینکه اگر روش مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کنند،  مدیریت سهام بعد از 14 سال باز هم در اختیار دولت خواهد بود به فارس گفت: طبق بند 3 ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت ، مردم باید در شرکت‌های سرمایه‌گذاری به انتخاب مدیران بپردازند و مدیریت دست مردم باشد .

وی ادامه داد: با آزادسازی سهام عدالت ، مردم نمایندگان شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستانی را انتخاب می کنند و آنها نیز مدیران شرکت های سرمایه‌گذاری استانی را معرفی خواهند کرد. بنابراین مدیریت سهام عدالت به دست مردم می‌افتد.

این مقام مسئول در زمان ورود به بورس شرکت‌های تعاونی سهام عدالت هم توضیح داد: این شرکت‌ ها نزد سازمان بورس ثبت شده‌اند اما فعال نیستند ولی در آینده نزدیک 30 شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بورس حاضر می‌شوند و بعد از آزادسازی سهام عدالت مانند شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و… به نیابت از مردم فعالیت می‌کنند. و حتی سهام این شرکت‌ها قابل خرید و فروش خواهد بود.

پاک‌بین افزود: توصیه می شود مردم روش مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت به دلیل کاهش هزینه خرید و فروش و مدیریت حرفه ایی را انتخاب کنند.

منبع: بورس پرس

 

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان