شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 2768

۲۰ هزار میلیارد تومان معامله در یک روز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه در معاملات امروز (سه شنبه) با افت ۲۶ هزار و ۳۱۸ واحدی همراه شد و با بازدهی منفی ۲٫۵۱ درصدی، شاخص کل به سطح یک میلیون و ۲۱ هزار و ۴۴۴ واحد عقبگرد کرد و ۲۰ هزار میلیارد تومان معامله در یک روز ثبت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه در معاملات امروز (سه شنبه) با افت ۲۶ هزار و ۳۱۸ واحدی همراه شد و با بازدهی منفی ۲٫۵۱ درصدی، شاخص کل به سطح یک میلیون و ۲۱ هزار و ۴۴۴ واحد عقبگرد کرد و ۲۰ هزار میلیارد تومان معامله در یک روز ثبت شد .

شاخص کل هم وزن نیز که از افت در امان نماند با شش هزار و ۵۴۰ واحد سقوط، بازدهی منفی ۲٫۰۱ درصدی را ثبت کرد و در کانال ۳۱۸ هزار و ۲۱۷ واحدی متوقف شد.

فارس، پارسان، فملی به ترتیب با ۵۹۴۹، ۱۸۴۸ و ۱۸۱۲ واحد نمادهایی بودند که شاخص سهام امروز را به سراشیبی بردند. همچنین همان طور که کارشناسان هم در ابتدای هفته پیش‌بینی کرده بودند، سه گروه فراورده نفتی، بانک‌ها و خودرو صنایع برتر امروز را تشکیل دادند.

تعداد معاملات امروز نیز به دو میلیون و ۸۷ هزار رسید که طی آن، ۲۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۹٫۷ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شد. بدین ترتیب ارزش کل بازار سهام به بیش از ۳۸۳۳ هزار میلیارد تومان رسیده که این رقم ۱٫۸ برابر کل نقدینگی اقتصاد ایران است. آخرین بار کل نقدینگی اقتصاد ایران بیش از ۲۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

بورس فردا (۳ شهریور) چه می‌شود؟

دنبال سودهای کوتاه مدت نباشید

مبنای محاسبه تخفیف صندوق دارا دوم؛ قیمت پایانی روز قبل

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان