شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۵۱
کد خبر : 3955

اولین جزئیات از بورس یکشنبه/ کدام نمادها صف خرید میلیونی دارند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز، بسیاری از نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز با تشکیل صف خرید میلیونی همچنان دست نیافتنی به نظر می‌رسند. بر اساس اطلاعات ثبت سفارش در فرایند پیش‌گشایش، دو نماد خودرویی خساپا و خودرو پرتقاضاترین سهم‌های بازار هستند و بعد از آن نمادهایی چون شپنا،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز، بسیاری از نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز با تشکیل صف خرید میلیونی همچنان دست نیافتنی به نظر می‌رسند.

بر اساس اطلاعات ثبت سفارش در فرایند پیش‌گشایش، دو نماد خودرویی خساپا و خودرو پرتقاضاترین سهم‌های بازار هستند و بعد از آن نمادهایی چون شپنا، وآیند، اتکام و بجهرم در میان سهام پر تقاضا حضور دارند.

بیشتر بخوانید:
عرضه اولیه جدید از راه رسید
رنگِ بورس باز هم سبز شد/ شاخص به مدار صعودی برگشت
درخواست نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از دولت درمورد بورس

در طرف عرضه نیز اگر چه صف خرید میلیونی سنگین در نمادهای بورسی وجود ندارد اما در برخی گروه‌ها فشار عرضه بیشتر از تقاضا بوده و نمادهایی چون پکویر، کفپارس و قشیر با عرضه‌کنندگان زیادی مواجه شده‌ اند.

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که شاخص کل در اولین روز معاملاتی هفته بیش از ۴۶ هزار واحد ( معادل ۳٫۳ درصد) رشد داشت و وارد کانال یک میلیون و ۴۶۶ واحدی شد.

به نظر می رسد شاخص کل بازار سرمایه در ادامه روند صعودی خود در روزهای گذشته، امروز نیز در مدار سبز رنگ کار خود را آغاز کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان