شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱:۱۷
کد خبر : 67774

چطور با رمز ارز ثروتمند شویم؟

چطور با رمز ارز ثروتمند شویم؟
احتمال دارد سال 2023 سال رشد رمز ارزها و کسب درآمدهای رویایی از آن باشد اما چطور با رمز ارز ثروتمند شویم؟

به گزارش شهر بورس، با وجود ریزش ارزش ارزهای دیجیتال امسال شاید باز هم قیمت‌های رویایی در این بازار تجربه شود اما چطور با رمز ارز ثروتمند شویم؟

سال آینده ممکن است بار دیگر سود خوبی را در بازار ارزهای دیجیتال برای همه به ارمغان بیاورد. اگر همیشه پشیمان بوده‌اید که چرا زودتر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده‌اید، امسال ممکن است آخرین فرصت برای شما باشد.

در سال گذشته چه اتفاقی برای ارزهای دیجیتال افتاد؟

در ماه‌های اخیر، قیمت ارزهای دیجیتال به شدت کاهش یافته است. بازار نزولی تلفات قابل توجهی را متحمل شده است، به طوری که اکثر ارزهای دیجیتال اصلی بیش از ۶۰ درصد از ارزش خود را در سال گذشته از دست داده‌اند. بیشتر آلتکوینها نسبت به بیت‌کوین ضرر بیشتری متحمل شدند.

زیان‌های حاصل از این ریزش‌ها بیشتر از بازار نزولی طبیعی ناشی شده است. افزایش نرخ بهره در ایالات متحده باعث تقویت ارزهای فیات و در عین حال تضعیف ارزهای دیجیتال شد. علاوه بر این، چندین ورشکستگی پروژه‌های صنعت کریپتو از جمله؛ صرافی FTX، رمزارز ترا (LUNA) و پلتفرم سلسیوس به طور قابل توجهی منجر به از دست دادن اعتماد در بازار ارزهای دیجیتال شد.چرا ممکن است که ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ دوباره تقویت شوند؟
به دلیل عوامل ذکر شده فوق، اکثر ارزهای دیجیتال در حال حاضر به شدت زیر ارزش واقعی خود معامله می‌شوند. به طور خاص، بیت‌کوین به دلیل عملکرد و سازگاری فعلی باید به طور قابل توجهی ارزش “واقعی” بالاتر از ۱۶۵۰۰ دلار داشته باشد. فدرال رزرو به طور مصنوعی نرخ بهره بالای دلار آمریکا را افزایش داده است. با این حال، چنین افزایش‌هایی در نرخ‌های بهره برای همیشه پایدار نیستند، زیرا خطر ایجاد رکود شدید اقتصادی را دارند.

بنابراین، این امر می‌تواند منجر به افزایش مجدد قیمت بیت‌کوین، به ویژه در سال ۲۰۲۳ شود. درست پس از آن، بسیاری از آلتکوین‌ها نیز ممکن است در مسیر رو به رشد قرار گیرند. از این رو، طبق فرضیه برخی تحلیلگران، می‌توان پیک‌ها و فرورفتگی‌های بیشتری را در آلت‌کوین‌ها را پیش‌بینی کنیم.


بیشتر بخوانید: احتمال افزایش عرضه در معاملات بورس فردا


چطور با رمز ارز ثروتمند شویم؟

سال ۲۰۲۳ ممکن است سال ثروتمند شدن با ارزهای دیجیتال باشد. با این حال، لازم است بدانید که رمزارزها ماشین‌های جادویی تولید پول نیستند. برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، باید استراتژی درستی داشته باشید. در ادامه شما را از طریق ۵ مرحله برای سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو در سال جدید، راهنمایی می‌کنیم:

۱. یک بودجه ماهانه برای سرمایه‌گذاری در رمزارزها تعیین کنید!

مانند هر سرمایه گذاری پر ریسک دیگری، همه چیز در سرمایه گذاری در رمزارزها هم به میزان تمایل شما برای سرمایه گذاری و خطر از دست دادن بستگی دارد. اگر پول بیشتری سرمایه گذاری کنید، می‌توانید در بازار ارزهای دیجیتال پول بیشتری به دست آورید. اگر ماهانه ۱۰ هزار دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، می‌توانید به سرعت “ثروتمند” شوید. برای به دست آوردن پول زیاد با ۱۰ دلار در ماه، به صبر و زمان زیادی نیاز دارید. با این حال، توصیه می‎شود از قبل برای خود یک بودجه ماهانه به هدف سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در نظر بگیرید.

۲. هنگام سرمایه‌گذاری در رمزارزها، یک استراتژی اساسی انتخاب کنید!

برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، اساساً به یک استراتژی نیاز دارید. میانگین سرمایه‌گذاری دوره‌ای، شناخته شده ترین استراتژی است. در این روش، شما صرفاً بدون در نظر گرفتن اتفاقات و روند‌ها، به صورت دوره‌ای، مبلغی را ماهانه یا هفتگی (یا هر دوره‌ی دلخواه)، در یک یا چند ارز دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنید. این روش به عنوان یک استراتژی نسبتا محافظه کارانه در نظر گرفته می‌شود. با این حال، اگر فکر می‌کنید قیمت نسبتاً بالا یا پایین است، می‌توانید به طور نامنظم سرمایه گذاری کنید. ناامن ترین روش تجارت در بازار رمزارزها، معامله کردن در هر روز است که می‌توان آن را یاد گرفت، اما زمان و تخصص زیادی را را نیاز دارد.

۳. به این فکر کنید که می‌خواهید روی کدام رمزارزها سرمایه گذاری کنید!

در بازار ارزهای دیجیتال، می‌توانید از بین بیت‌کوین، استیبل‌کوین‌ها، آلت‌کوین‌های جالب از پلت‌فرم‌های قرارداد هوشمند مانند اتریوم، کاردانو یا سولانا و یا میم‌کوین‌های پرخطر مانند دوج‌کوین یا شیبا اینو را به هدف سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه خرید هر ارز دیجتالی، در مورد پروژه‌ها، عملکرد آنها و نقش‌های آنها در بازار اطلاعات کسب کنید!

۴. ارزهای دیجیتال خود را ایمن کنید!

اگر سبد ارزهای دیجیتال شما به دلیل عدم کنترل کامل از بین برود چه فایده‌ای دارد؟ شکست صرافی FTX ثابت کرده است که حتی صرافی‌های اصلی کریپتو چقدر می‌توانند برای نگهداری طولانی‌مدت رمزارزها آسیب‌پذیر باشند. در میان مدت و بلند مدت، فقط از این صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنید و سپس کوین (توکن)های خود را به کیف پول سخت افزاری و ایمن منتقل کنید!

چطور با رمز ارز ثروتمند شویم؟

۵. با رعایت موارد قبلی، سرمایه‌گذاری در رمزارزها را شروع کنید!

مهمترین قدم برای ثروتمند شدن با ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ یا همیشه، شروع سرمایه گذاری در آن‌ها است! احتمالاً تا دو، پنج یا ده سال دیگر قیمت‌های به حد پایین محدوده‌‌های الان وجود نخواهد داشت. بنابراین، این سطح‌ قیمتی می‌تواند آخرین فرصت شما برای سرمایه گذاری در رمزارز‌ها در حد توان مالی خود باشد. همیشه به خاطر داشته باشید که ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری‌های پرریسکی هستند و همیشه احتمال از دست دادن کل سرمایه شما وجود دارد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO) بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان