شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر : 69294

پیش بینی بورس فردا 3 بهمن 1401

پیش بینی بورس فردا 3 بهمن 1401
سلمان نصیرزاده کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت بازار، به پیش بینی بورس فردا 3 بهمن 1401 پرداخت.

سلمان نصیرزاده در گفت‌وگو با شهر بورس، به پیش بینی بورس فردا 3 بهمن 1401 پرداخت و اظهار داشت: برای بازار فردا با توجه به اینکه قیمت دلار همچنان مسیر افزایشی را ادامه داده و وارد کانال ۴۵ هزار تومان شد، به نظر می‌رسد که حداقل شرکت‌های کوچک دلاری فردا آغاز مثبت داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین صندوق طلا و کالایی هم به نظر می‌رسد که مورد توجه باشند، برآیند کلی بازار با توجه به رشد اخیر به سمتی می‌رود که ذهن‌ها آماده اهداف جدید باشند و به نظر می‌رسد طی هفته‌های آتی وارد کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار خواهیم شد.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: بنا به هردلیل غیربازاری به نظر می‌رسد که کف حمایتی بازار محدوده یک میلیون و ۶۰۰ و در بدترین حالت محدوده یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد باشد و روی شاخص هم‌وزنی هم که به مقاومت مرداد ۹۹ رسیده حمایت ۴۷۰ هزار را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: دارایی های دولت به بازار سرمایه می آید/ حمایت از بورس در بودجه 1402


وی با اشاره به تورم دی ماه ابراز داشت: این عدد روند افزایشی خود را داشت که تورم ماهانه خوراکی و غیرخوراکی بیش از ۴ درصد، در تورم نقطه‌ای ۵۱/۳ درصد و خوراکی هم ۶۹ درصد اعلام شد و این فرایند متاسفانه همچنان صعودی است و با یک تاخیر زمانی این رکوردشکنی‌ها به بورس هم سرایت می‌کند.

نصیرزاده تصریح کرد: در حال حاضر در بورس کالا می‌بینیم که قیمت‌ها در شنبه اول هفته فولاد خوزستان رکورد زد و بالای ۱۷ میلیون تومان معامله شد و انتظار می‌رود این فرایند خودش را با یک تاخیر زمانی به بورس هم منتقل کند. آن چیزی که مهم است و ما می‌بینیم این است که بازار ذهنیت خودش را نسبت به دوره‌های نوسانی گذشته طی دو سال رخوت تغییر می‌دهد و مطمئنا منفی‌های بازار خریداران قوی دارد و ارزش بازار کم کم از محدوده ۱۰ هزار میلیارد روزانه هم جدا خواهد کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان