تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 131525

پیش بینی بورس فردا | سه‌شنبه 8 خرداد 1403

پیش بینی بورس فردا | سه‌شنبه 8 خرداد 1403
آیا فردا بورس روندی صعودی خواهد داشت؟ با وجود شواهد مثبت، احتمال شروع مثبت بازار در روز سه شنبه وجود دارد، اما ادامه روند صعودی به تحولات نیمه نخست روز و عملکرد نمادهای کلیدی، به خصوص نمادهای پالایشی، بستگی دارد.

به گزارش شهر بورس، معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام در حالی به پایان رسید که تحرکات در نماد پالایش و سبز پوش شدن صندوق‌های اهرمی، بارقه امیدی برای تعادل در معاملات روز آینده ایجاد کرد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، بازار از همان دقایق ابتدایی با فشار فروشندگان همراه بود و در فاصله کوتاهی بسیاری از سهام بازار به سمت صف فروش کشیده شدند. اما در میانه معاملات حمایت در برخی از نمادها مشاهده شد و بساری از صف‌های فروش جمع آوری شد و حتی نماد پالایش مثبت به کار خود پایان داد.

ارزش معاملات خرد امروز به 3 هزار میلیارد رسید که نسبت به روز گذشته نزدیک به هزار میلیارد افزایش داشت. با این حال ارزش معاملات همچنان در بازار سهام نشان‌گر تردید در سهام‌داران و معامله‌گران نسب به روند روزهای آینده بازار است.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با ریزش 22 هزار و 505 واحدی مواجه شد و در ارتفاع 2 میلیون و 56 هزار واحد قرار گرفت. این ریزش در حالی رقم خورد که 80 درصد بازار به رنگ قرمز درآمد و تنها 156 نماد مثبت در تابلوی پایانی معاملات وجود داشت. همچنین، شاخص هم‌وزن نیز با افت 5 هزار و 172 واحدی به 680 هزار و 382 واحد رسید.

نمای پایانی بازار 7 خرداد 1403


بیشتر بخوانید: بارقه امید در دقایق پایانی + نمای پایانی امروز 7 خرداد 1403


بازار بورس در دوشنبه 6 خرداد

2,056,557 ? کاهش (1.08٪) شاخص کل
22,505
680,382 ? کاهش (0.75٪) شاخص هم‌وزن
5,172
بیشترین تاثیر منفی بیشترین تاثیر مثبت بیشترین ارزش معاملات
فولاد شهر فولاد
فملی تنوین وبملت
فارس تایرا بوعلی

پیش بینی بورس فردا | سه‌شنبه 8 خرداد 1403

امروز شاهد بهبود نسبی تقاضا در بازار طی نیمه دوم معاملات بودیم. برخی از صفوف فروش در بازار برچیده شدند و صندوق‌های اهرمی و پالایش و دارا یکم با افزایش تقاضا مواجه شدند.

با توجه به این اتفاقات، به نظر می‌رسد که فردا شاهد بازار بهتری خواهیم بود و آغاز متعادل و رو به مثبت نمادها در روز سه شنبه دور از ذهن نیست.

با این حال، معاملات بازار در نیمه نخست مهم خواهد بود. در صورتی که نمادهای سبزپوش بتوانند خود را در محدوده‌های مثبت حفظ کنند و با افت مواجه نشوند، افزایش تقاضا در سایر نمادهای بازار نیز می‌تواند شکل بگیرد.

با توجه به اتفاقات اخیر، معاملات نمادهای پالایشی در روز سه‌شنبه برای بازار از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود. بازار همچنان منتظر برچیده شدن صفوف فروش نمادهای این گروه از جمله شبندر، شپنا و شتران است. معاملات نمادهای خودرو و خساپا در کنار صندوق‌های اهرمی نیز همانند گذشته برای فعالان بازار مهم ارزیابی می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات