شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 4175

پیش‌بینی کاهش قیمت طلا تا پایان هفته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، قیمت دلار در صرافی ملی با ۲۰۰ تومان افزایش به ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. آنچه فعالان بازار می‌گویند قیمت انس جهانی طلا نیز مدام در حال افزایش است؛ بنابراین با افزایش قیمت دلار و انس جهانی احتمال کاهش قیمت طلا در بازارهای داخلی دور از انتظار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، قیمت دلار در صرافی ملی با ۲۰۰ تومان افزایش به ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. آنچه فعالان بازار می‌گویند قیمت انس جهانی طلا نیز مدام در حال افزایش است؛ بنابراین با افزایش قیمت دلار و انس جهانی احتمال کاهش قیمت طلا در بازارهای داخلی دور از انتظار است.

این در حالی است که نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران معتقد است قیمت طلا تا پایان هفته ارزان ‌می‌شود.نایب رئیس دوم اتحادیه طلا در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا تا پایان هفته ارزان خواهد شد؟، اظهار داشت: اکنون قیمت طلای ۱۸ عیار ۹۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان است. قیمت طلا با توجه به صحبت‌ها اخیر رئیس کل بانک مرکزی نزولی شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود با شروع داد و ستد در بازار قیمت طلا ارزان شود.

محمد کشتی‌آرای در ادامه صحبت هایش با یادآوری این نکته که مردم برای خرید طلا عجله نکنند، افزود: روز گذشته قیمت طلا آنقدر شوکه‌کننده بود که معاملات طلا در بازار به مدت دو ساعت متوقف شد. اکنون قیمت انس جهانی طلا نیز یک هزار و ۷۷۶ دلار است. به دلیل نوسان قیمت‌ها متقاضی برای خرید طلا و سکه وجود ندارد. همچنین با این روند بازار به نظر می‌رسد مردم بیشتر فروشنده طلا باشند.

وی در پایان در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: فعلا معاملات طلا در بازار متوقف است. توصیه ما به مردم این است که برای خرید طلا صبر کنند.

منبع: تجارت نیوز

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی کاهش قیمت طلا تا پایان هفته/ مردم برای خرید طلا صبر کنند

طلا گوی سبقت را از بورس ربود/ تقاضای بازار به سمت سکه است

آخرین قیمت دلار و طلا پیش از شروع بازارها در شنبه

قیمت‌ طلا و سکه امروز ۹۹/۴/۱۲

قیمت طلا و سکه امروز ۹۹/۴/۱۱

رشد قیمت طلا به بالاترین سطح هشت سال گذشته

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان