شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 3599

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته اول تیر

اخیرا قیمت طلا روند صعودی داشته است اما رکورد بازدهی بازارهای مختلف در هفته اخیر همچنان در دست بورس بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، اخیرا قیمت طلا روند صعودی داشته است اما رکورد بازدهی بازارهای مختلف در هفته اخیر همچنان در دست بورس بود به گونه‌ای که بورس بازدهی مثبت ۶٫۶ درصد، دلار مثبت ۳٫۳ درصد، سکه مثبت ۲٫۱ درصد و طلا مثبت ۳٫۳ درصد را به ثبت رساند.

با این وجود طلا هم همچنان خبرساز بود و روند صعودی قیمت طلا در حالی ادامه دارد که تقاضا برای خرید مصنوعات طلا به طور چشم‌گیری کاهش یافته است. حالا با تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس اتمی سوالی که ایجاد می‌شود، این است که قطعنامه بر قیمت طلا چه تاثیری خواهد گذاشت؟

دبیر اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش گفت: با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس اتمی قیمت طلا در بازار داخل تحت تاثیر روانی ناشی از آن خواهد بود و معتقدیم چنانچه مدیران بانک مرکزی بتوانند قیمت ارز را کنترل کنند، قیمت طلا تا پایان این هفته گران نخواهد شد.

نادر بذرافشان افزود: در آخرین معاملات روز پنج‌شنبه تاکنون قیمت اونس جهانی طلا ۱۹ دلار رشد کرد و به قیمت یک هزار و ۷۴۲ دلار رسید. طلای ۱۸ عیار هم با رشد ۲۰ هزار تومانی به کانال ۷۷۲ هزار تومان دست یافت.

وی با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: در حال حاضر قیمت سکه تمام بهار آزادی هفت میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، نیم سکه به قیمت سه میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت دو میلیون و ۱۳۰ و سکه گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

پراپ تریدینگ

کمان